• ~


          Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
          De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
          Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    ~

    001
    002
    003

    [ bericht aangepast op 5 dec 2011 - 14:33 ]


    I can't even think straight.

    De volgende twee staan er inmiddels ook op. (:
    004
    005


    I can't even think straight.

    En daar is nummer zes!
    006


    I can't even think straight.

    007.
    008.


    I can't even think straight.

    En toen activeerde ik er per ongeluk twee tegelijk. Ach ja. Ik heb al lang niets geactiveerd. :'D
    009.
    010.


    I can't even think straight.

    Ik denk dat ik eens zal proberen


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Ik denk dat ik eens zal proberen

    Dank je voor het lezen en je reacties. :]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Dank je voor het lezen en je reacties. :]

    Graag gedaan. Het is een kleine moeite.
    Je schrijft goed. (Ja, ik ben er nooit aan gekomen om je ander verhaal te lezen van gebroken glas, het interesseert me minder)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Graag gedaan. Het is een kleine moeite.
    Je schrijft goed. (Ja, ik ben er nooit aan gekomen om je ander verhaal te lezen van gebroken glas, het interesseert me minder)

    Dank je. ;D
    En dat geeft niet. Ik ben zelf erg kieskeurig op verhalen, dus als iemand zegt dat een verhaal hem of haar niet ligt, dan vind ik dat niet erg. Ik vind het een beetje hypocriet om zelf kieskeurig te zijn en andere mensen niet aardig te vinden omdat ze niet geïnteresseerd zijn in het onderwerp of de verhaallijn. x'd


    I can't even think straight.

    011.
    012.


    I can't even think straight.