• Haha. Ik ben ziek, en was net in slaap gevallen.
    En ik had echt een geniale droom ^^

    De mensen reizen af naar sterren die ver van de aarde staan. Daar maken ze met hele goede camara's foto's van de aarde. Omdat de aarde een aantal lichtjaren ver is, maakte je foto's van het verleden. En toen had iemand een foto gemaakt van atlantis die zonk XD

    Om het nog nuttig te houden: Dromen jullie ook wel eens van die rare dingen? ^^


    Grow old is inevitable, but growing up is a choice!

    (lol) dat ik verliefd was geworden op mn leraar enz. toen had ik les en ging zoenen:O toen schrok ik wakkerxD en toen overdag had ik les en ik was vaag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jaa! Te vaak gewoon.
    Ook eens iets met Voldemort, dat hij een kasteel had midden op een zee, met allemaal eenhoorns in de voortuin (x


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ja. Vaak moet ik de wereld redden. (Nope, het is nog nooit gelukt om die dromen uit te dromen)
    Of zit ik in een spel als the Hunger Games
    of moet ik diersoorten helpen met overleven (ha - ha - Ice Age 2)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wow, dat is best wel een diepzinnige, geniale droom :'D

    En ja, toevallig vandaag nog. Ik droomde dat de nerd van de klas helemaal verliefd op me was geworden en me echt overal stalkte. O_O"


    ars moriendi

    Tuuřlijk heeft iedereen weleens een rare droom. Ik droomde ooit dat mijn noeder's vriend een barbie feest organiseerde voor zijn zoon. Toen ik wakker werd Was ik liké : WTF??????


    -

    Ik droomde dat we gingen wandelen in Amerika, en heel Amerika was plat en wij gingen wandelen op de énige berg>.< En in een andere droom kreeg een gast van Death Note de doodstraf en werd neergeschoten in z'n rug en die kogel was zo klein dat hij nog drie dagen doorleefde en toen was ik opeens aan het parachutespringen. Ik landde in de tuin van een Japanse vrouw die tegen me begon te ratelen in het Japans en toen vroeg ik of ze engels sprak, toen werd ze boos op me in het engels opdat ik in haar tuin geland was en toen voerde ik her argument aan dat die computers daar ook stonden.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Yep, maar laat ik dat maar niet vertellen. Gewoon niet..


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Zulke slimme dromen heb ik nou nooit :S Ik droomde vannacht dat onze docenten kinderen tegen de muur gooiden en t één groot bloedbad werd. Gezellig.


    It's always the darkest just before the dawn.

    Doet me denken aan dat liedje 'Ruimtevaarder' van Kommil Foo c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.