• Ik ken een meisje, dat mijn tutorleerling is. Ze zat vorig jaar in de eerste klas, waar ze verlegen en lief overkwam. Ze was af en toe heel erg in zichzelf getrokken, maar dat gaf ik de schuld aan zo'n nieuwe omgeving zoals de middelbare school.
    Aan het einde van het jaar hoorde ik vreemde verhalen van haar en haar vriendinnen. Jongens die ze allemaal na elkaar zoenen, om ze te kwetsen. Ze deed opeens zware, zwarte make-up op en kreeg een steeds grotere mond. Ze werd geschorst, meerdere keren.
    En ik keek net even op haar facebook, maar daar staan alleen maar van zulke huppelkutreacties. Gadverdamme.
    Wéér zo'n meisje dat veranderd is in zo'n lelijke sloerie! Ik word er gewoon HELEMAAL GEK VAN!

    Altijd dat "kusje-kusje" gedoe, elkaar knuffelen alsof ze elkaar jaren niet meer gezien hebben en tegen elkaar op Hyves/Facebook/Twitter mekkeren dat ze niet zonder elkaar kunnen, terwijl ze zitten te sletten met jongens.

    Elk weekend gaat ze uit, vrijdag én zaterdag.
    Ik vind het gewoon niet meer kunnen en ik zou die ouders én die kinderen door elkaar willen schudden!

    ACT NORMAL.

    O ja, even leuke achtergrondinformatie: dat meisje is DERTIEN.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tja, zo is tegenwoordig bijna iedereen, niks aan te doen helaas ;d Een hoop vriendinnen van mij zijn ook zo geworden, naja, liever kwijt dan rijk op die manier toch ;3

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 19:33 ]


    Alis volat propriis.

    de jeugd van tegenwoordig.
    Ik ben blij dat ik zo niet ben.


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat is irritant, ja. Gelukkig is het bij de meesten maar een fase :]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik walg van zulke huppeltrutjes :W


    I solemny swear i am up to no good


    Shoganai i ne~

    Kill her (wbw)


    i put the fun in funeral

    Ooit beseffen ze weer dat ze niet zo zijn als ze zich voordoen.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 19:35 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    *facepalm*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dertien is tegenwoordig alweer een leuke leeftijd om achter de ramen te staan


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Je word besmet met hetgene waarmee je omgaat.

    Te veel van die soort(no_chears)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    ik ben blij dat ik wel gewoon mezelf kan zijn


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Spijtig genoeg is 70% van alle meisjes van mijn school zoals dat geworden. De jeugd gaat erg achteruit de laatste tijd. Een paar dagen geleden noemde een 6-jarig meisje mijn zusje van drie jaar een "kankerkind". Ten eerste is mijn zusje zo onschuldig als wat en deed ze alleen maar lief tegen haar. Ten tweede hoort een kind dat niet te zeggen. Zeker niet zo jong. Ik heb die ouders dan ook flink aangesproken, maar het waren echt van die groffe mensen. Maar tegenwoordig zijn de meeste kinderen zo. Ouders en docenten zijn te soft en treden bijna niet op. Als er bij mij op school iemand gepest wordt in de les, reken er maar niet op dat de docent of een kind er iets aan doet..

    [ bericht aangepast op 22 nov 2011 - 19:41 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Zo is een van mijn vriendinnen van een paar geleden ook veranderd.


    <3

    Wimbledon schreef:
    Dertien is tegenwoordig alweer een leuke leeftijd om achter de ramen te staan


    -plat- _O_


    I solemny swear i am up to no good