• Het begin is zoiezo nog wat verwarrend, en het is vooral vanwege wat opstart problemen, maar ik vind het persoonlijk wel goed zo.
    Verder wil ik melden dat dit verhaal over vampiers gaat en dat deze vampiers net zo als de Twilight vampiers zijn. Niet de Cullenclan, maar ik bedoel meer kwa uiterlijk: Beeldschoon, lijkwit, ijskoud, glinsteren in zonlicht. En ook eten deze vampiers geen normaal voedsel en slapen ze nooit.

    Om eerlijk te zijn heb ik nog geen idee of dit verhaal erg "bloederig" word, dus heb ik er nog geen leeftijd bij gezet... Geef maar een gil als de scené's te bloederig kunnen zijn voor bepaalde leeftijden, haha!

    Enjoy reading!


    Believe in yourself.

    Kun je misschien een beschrijving geven over waar het verhaal zelf over gaat? Want nu weet ik eigenlijk niet meer dan dat het over vampiers gaat en niet echt iets over de verhaallijn zelf, ik denk dat dat sowieso meer lezers zou trekken (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Kun je misschien een beschrijving geven over waar het verhaal zelf over gaat? Want nu weet ik eigenlijk niet meer dan dat het over vampiers gaat en niet echt iets over de verhaallijn zelf, ik denk dat dat sowieso meer lezers zou trekken (:

    Oeps, haha helemaal vergeten.. Falend.

    Waar gaat het verhaal over?
    Quincy is een ruimdenkend meisje en heeft altijd al geloofd dat er meer is in deze wereld. Totdat ze wordt veranderd in een angstaanjagende vampiers, had ze nooit verwacht hoe moeilijk de wezens het hadden, de wezens waar in zij geloofde. Ze leert alles over het leven als een vampier, strijdt mee in gevechten en probeert er alles aan om haar geheim te behouden. Het gaat allemaal goed, totdat haar maker wordt vermoord door een krachtige groep oudere vampiers. Ze besluit zich aan te sluiten bij de groep waar ze nieuwe en sterkere krachten onwikkeld. Niet wetend dat ze wordt getraind voor de oorlog tegen de mensheid.
    Ja, er komt ook romantiek in voor.


    Believe in yourself.

    Abo.
    Ik heb een zwakte voor vampieren haha. (bloos)


    Believe in yourself.


    Believe in yourself.