• Lol, ik ga in de kerstvakantie met mijn oma naar de musical "wicked". Heeft iemand die al gezien en is die een beetje leuk?

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

nopes ik ga wel naar daddy cool

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Hij lijkt me leuk. Ik wil daar nog heen! (:

Even a white rose has a black shadow.

Fuck, daar wil ik nog heen. Ik heb nog zo'n kaart voor 12.50 reizen, dus misschien ga ik wel.

SLOAN.

Nee. Daar ga ik niet heen. Maar ik ga hem wel zien. :Y)
    Ra ra ra.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Het enige wat ik zie is een groene heks, lol. Je zou maar iedere dag groen op het podium staan x)

It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

MissSharp schreef:
    Nee. Daar ga ik niet heen. Maar ik ga hem wel zien. :Y)
    Ra ra ra.

O_o -denkt serieus na-

Oppugno schreef:
    (...)
    O_o -denkt serieus na-

De andere groep van musical doet die.
    Wij doen we will rock you. :Y)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik ga daar miss met mijn mamie en broer heen

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik wil er ook zeker nog eens heen.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

ja, maar dat was met South park dus dat kan je beter niet serieus nemenxD

MissSharp schreef:
    (...)

De andere groep van musical doet die.
    Wij doen we will rock you. :Y)

Oh, leuk! In groep 8, bedoel je, of ben ik nou zo stom? x) Wij deden zo'n afgezaagd, oud toneelstukje >.<

Daar wil ik naartoe!

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Ik ben daar heen geweest (:
    Alleen wel in Londen, dus het was in het engels, en er waren andere spelers Fcourse, maar ik vond het wel een leuke musical. (:

The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

Oppugno schreef:
    (...)
    Oh, leuk! In groep 8, bedoel je, of ben ik nou zo stom? x) Wij deden zo'n afgezaagd, oud toneelstukje >.<

Nee, ik zit op musical. :W
    Haha. Met zestien nog in groep acht, dat lijkt me best wel wat.

ik ben er naar toe geweest in london, ik vind hem in het engels beter want in het nederlands slaan de liedjes nergens op. in het engels heet één van de liedjes dividing gravity, in het nederlands heet datzelfde lied ik lach om zwaartekracht. zo zonde van de goede tekst.

If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.