• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:39 ]

    Vroeger had ik ook voornamelijk alleen maar nachtmerries als ik ziek was, nu heb ik het dagelijks. Ik weet niet waar het aan ligt eerlijk gezegd.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik droom altijd over schoenen. Klinkt heel raar, ik weet het. Maar op de een of andere manier komen áltijd donkergroene sleehakken met bandjes in mijn dromen voor. Of ik loop er zelf op, óf ik zie ze staan of iemand anders draagt ze. Heel weird.


    It's time to be happy again.

    & ik denk dat als je dan dus ziek bent, die droom op de een of andere manier uit je onderbewustzijn "ontsnapt".


    It's time to be happy again.

    Ik heb nooit een nachtmerrie gehad ;$
    En stiekem geloof ik nog steeds dat het aan mijn dromenvanger ligt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had vroeger ook bepaalde dromen als ik ziek of koortsachtig was, hoewel ik het idee had dat ik die dingen ook zag als ik niet sliep. Maar ik denk dat dat wel normaal is.


    Felix

    toen ik ziek was d8 ik dat ik verdronk in me bed:S


    You can't not look cool with a crossbow.

    Buddy schreef:
    Ik heb nooit een nachtmerrie gehad ;$
    En stiekem geloof ik nog steeds dat het aan mijn dromenvanger ligt.


    Volgens mij werken die bij mij noujuist omgekeerd, toen ik mijn dromenvanger had weggepleurd waren opeens al mijn nachtmerries weg. (bloos)

    Dat klinkt als een typische koortsdroom ;) Dus ik denk dat het inderdaad ligt aan het feit dat je je niet lekker voelt/ziek wordt.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    ow oke ik heb als ik ziek ben dome dromen. dat ik bijv. zoen met mijn docent:O of dat ik in een speeltuin ben en dat err krokodillen komen. dan moeten we een berg op renen en hapt hij net niet mijn enkel eraf:O


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik droomde dat mijn vriendje blauw haar had O.O


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook vaak hetzelfde soort dromen als ik - bijna - ziek ben, ik denk dat dat wel een soort van normaal is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    heb ik ook, alleen droom ik dan over een soort hele grote bossen haren, heel vaag
    Maar dat betekent bij mij altijd dat ik ziek wordt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Poseidon schreef:
    Vroeger had ik ook voornamelijk alleen maar nachtmerries als ik ziek was, nu heb ik het dagelijks. Ik weet niet waar het aan ligt eerlijk gezegd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.