• De Russische opperbevelhebber Nikolaj Makarov waarschuwt voor een kernoorlog aan zijn grenzen met Europa, zo heeft de Daily Mail gemeld. Makarov zei dat de expansie van de NAVO naar het oosten impliceert dat het risico dat Rusland in een conflict wordt gesleept, "sterk is toegenomen".

    Volgens de topgeneraal is de kans op lokale gewapende conflicten langs bijna de hele Russische grens dramatisch toegenomen. "In sommige omstandigheden sluit ik niet uit dat lokale en regionale gewapende conflicten in een grootschalige oorlog kunnen uitmonden, met inbegrip van het gebruik van kernwapens".

    Makarov wees er in dit verband op dat bijna alle vroegere landen van het Warschaupact nu lid van de NAVO zijn geworden. Hij heeft ook moeite met het raketschild dat de VS in Europa willen uitbouwen.


    Bron



    Zouden wij er dan iets van merken denk je? xo


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Waarschijnlijk wel..


    Ik ben gemeen xoxo

    Kom op
    Stommme mensen
    Voer geen oorlog
    Voer de eendjes


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik denk het wel, maar ik wil het niet. Me does not like war. ;c


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pariah schreef:
    Ik denk het wel, maar ik wil het niet. Me does not like war. ;c

    Who does like war?
    Iemand zei dat als het echt zou gebeuren, Rusland ook China achter zich heeft staan xo


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zie je nou wel, ik roep al jaren dat de koude oorlog nog niet over is en we krijgen een oorlog als het zo door gaat met de crisis.
    Ik heb dus gewoon gelijk, en iedereen me maar voor gek verklaren.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Maitresse schreef:
    (...)
    Who does like war?
    Iemand zei dat als het echt zou gebeuren, Rusland ook China achter zich heeft staan xo


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik keek een paar uur geleden het nieuws. Op een gegeven moment was er een bericht dat over de aannemende groep neo-nazi's in Duitsland ging. ik denk dat we ons daar meer zorgen over moeten maken dan die kernoorlog.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ehm.. Als dat al zou gebeuren, dan zouden wij er wat van merken. Natuurlijk zouden wij er wat van merken.
    Oh, en een opperbevelhebber kan schreeuwen wat hij wil, maar die heeft geen enkele invloed daar op. Een opperbevelhebber heeft geen politieke macht, hij gehoorzaamt en is makkelijk te dumpen en te vervangen. Hij zal de gevolgen van deze uitspraken van de hogere machten nog wel voelen x]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Make love
    Not War


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, als een kernbom in Duitsland zou ontploffen krijgen wij daar totaaaaaaaaaaaaaal niets van mee -_-' Get Real. Als er een nucleaire oorlog uitbreekt is de hele planeet genaaid. Ja, daar hoort Nederland ook bij.

    Applejack schreef:
    Ehm.. Als dat al zou gebeuren, dan zouden wij er wat van merken. Natuurlijk zouden wij er wat van merken.
    Oh, en een opperbevelhebber kan schreeuwen wat hij wil, maar die heeft geen enkele invloed daar op. Een opperbevelhebber heeft geen politieke macht, hij gehoorzaamt en is makkelijk te dumpen en te vervangen. Hij zal de gevolgen van deze uitspraken van de hogere machten nog wel voelen x]

    Denk het niet, als ik het goed heb is deze man best groot daar. Dat is allemaal onderling gekloot daar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Weetje
    Hebben ze nou helemaal niks geleerd van de eerste en tweede wereldoorlog
    En de vele anderen oorlogen die aan de gang zijn of zijn geweest
    Oorlog kent geen winnaars
    Alleen verliezers
    Dus waarom voeren mensen oorlog
    Ik vind oorlog echt stom


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Applejack schreef:
    Ehm.. Als dat al zou gebeuren, dan zouden wij er wat van merken. Natuurlijk zouden wij er wat van merken.
    Oh, en een opperbevelhebber kan schreeuwen wat hij wil, maar die heeft geen enkele invloed daar op. Een opperbevelhebber heeft geen politieke macht, hij gehoorzaamt en is makkelijk te dumpen en te vervangen. Hij zal de gevolgen van deze uitspraken van de hogere machten nog wel voelen x]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Nah, gelul. Zie het zo snel nog niet gebeuren hoor.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Nah, gelul. Zie het zo snel nog niet gebeuren hoor.

    Same :]. En zo wel, dan nog is er geen reden om nog de moeite te nemen om me ergens druk om te maken, 'cause we're all going to die anyway *O*.


    No growth of the heart is ever a waste