• Doen jullie dat soms ook?
    Gedichten schrijven over je gevoelens?
    Omdat je je op die manier beter kunt uitten?
    Ik wel..
    Als je er eentje (of meer) wil lezen, Lees dan maar mijn blog berichten..Ze staan er op ^^
    Laat me weten als jullie er ook hebben!


    Moof

    Eigenlijk doe ik het nooit, één omdat ik het niet kan schrijven, ik ben niet origineel aangelegd enzo. En twee gewoon omdat ik nogal moeilijk mijn gevoelens zo kan uitleggen, als je snapt wat ik bedoel. :')

    Xx


    Tanya is de beste.

    Ik heb zo met iets gezeten en ik heb dat in een verhaal vorm gegoten en toen dat klaar was voelde ik me stukken beter


    Live life limitless.

    ik schrijf verhalen, want dichten kan ik niet. Dus in woorden die rijmen vindt je mijn gevoelens niet.
    sorry ik kon het niet laten.
    >=D

    Iedereen heeft zijn eigen manier van gevoelens uitten ^^
    De een praat er over, de ander schrijft er een verhaal over en nog een ander schrijft gedichten ^^


    Moof

    ik heb dat ook, ik verwerk ze in kort verhaaltjes die staan bij mijn stand alones en ook in mijn gedichten. ik heb daar denk ik 15 quizjes van ofzo. dat is hoe ik dan dingen van me afschrijf. maar nooit echt met de gebeurtenissen er leterlijk in. ik probeer er een beetje rond te schrijven. een verhaaltje ervan te maken. (K)

    Ik schrijf er meestal verhalen over.
    Maar soms praat ik ook, ligt aan de situatie.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jaah ikke wel..
    altijd als ik HEEL verliefd ben...
    of HEEL boos ben of juis HEEL blij ben.
    dan doe ik meestal op word of op een papiertje schrijven wat er gebeurt is...
    een dagboek heb k wel maar ben het sleuteltje kwijt dus daar gaat t niet inxD


    i can't pretend you're nothing special

    Ik ben niet zo'n dichter, meer van de verhalen, en ik lees liever

    Jaah ikke wel..
    altijd als ik HEEL verliefd ben...
    of HEEL boos ben of juis HEEL blij ben.
    dan doe ik meestal op word of op een papiertje schrijven wat er gebeurt is...
    een dagboek heb k wel maar ben het sleuteltje kwijt dus daar gaat t niet inxD


    Handig :D Heb mijn dagboek nog nooit gebruikt, helemaal leeg xD
    Het is ook zo'n oud Diddl geval xD


    Moof

    Ik doe dat zo vaak. vind dat zo leuk, en het lucht op!
    Ik zet ze liever alleen niet op internet...want ze zijn nogal hatelijk.


    Sweet dreams will come true.

    Ik doe dat alleen maar :) Heb er een paar op Q gezet, voor de mensen die ze willen lezen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jaah ikke wel..
    altijd als ik HEEL verliefd ben...
    of HEEL boos ben of juis HEEL blij ben.
    dan doe ik meestal op word of op een papiertje schrijven wat er gebeurt is...
    een dagboek heb k wel maar ben het sleuteltje kwijt dus daar gaat t niet inxD

    Als je je dagboek weer in wil, moet je een paperclip verbuigen daarmee het slot open klikken. Werkte bij mij altijd, aangezien ik een groot chaoot ben en altijd mijn dagboeksleuteltjes kwijt was :P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik schrijf veel gedichten en ook verhalen n_n


    I do not hook up.

    Ja, want ik real life ben ik tering onhandig met gevoelens enzo, dus zo maak ik het goed.


    History is not hatred.

    Ik heb zo met iets gezeten en ik heb dat in een verhaal vorm gegoten en toen dat klaar was voelde ik me stukken beter
    jah dat had ik ok tone k ergens mee zat ... t werkt wel ;)


    http://dwergiie.blogspot.com/