• Hoe zit dat nou met die Beta-aanvraag. Want ik heb net eentje gedaan. ik verwacht niet dat het binnen een paar minuten gedaan is, maar wil alleen weten hoelang eigelijk zoiets doe, want daarvoor had ik er al een keer gedaan en moest een week wachten en da die week was het nog steeds niet behandeld.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Soms worden ze snel behandeld.Maar soms moet je een paar uur wachten.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Mokka schreef:
    Soms worden ze snel behandeld.Maar soms moet je een paar uur wachten.


    Ik wil best een paar uur wachten, maar een keer was het na een week nog steeds niet behandeld.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Dat valt te zien hoeveel aanvragen er zijn en hoeveel bèta's online zijn/beschikbaar zijn.
    Ik vind je trouwens best veeleisend om eerlijk te zijn 8D (bloos)


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Dat valt te zien hoeveel aanvragen er zijn en hoeveel bèta's online zijn/beschikbaar zijn.
    Ik vind je trouwens best veeleisend om eerlijk te zijn 8D (bloos)


    ahaha ik veeleisend xd valt best mee opzicht xd


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Heb gewoon geduld, er zijn er nog meer voor jou hoor. :'D En de beta's gaan niet al hun vrije tijd opofferen om users zoals jou blij te maken.


    Your make-up is terrible

    Buckingham schreef:
    (...)

    ahaha ik veeleisend xd valt best mee opzicht xd

    Nou er zijn mensen die meer dan een maand moeten wachten, je mag niet vergeten dat de bèta's buiten Q ook nog een leven hebben, buiten het readen ook nog andere dingen doen op Q en bovendien dat een hoofdstuk verbeteren best lang kan duren.(Ik heb namelijk al drie kwartier bezig gezeten aan een hoofdstuk)
    Ps: een week is redelijk snel ;d

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:34 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Assassin schreef:
    Heb gewoon geduld, er zijn er nog meer voor jou hoor. :'D En de beta's gaan niet al hun vrije tijd opofferen om users zoals jou blij te maken.


    ahaah dat is ook waar xd geduld is een schone zaak zeggen ze xd dus nu maar gewoon geduld hebben ;p

    @Anitaaa
    Oh my god een maand. Okay nu ga ik zeker wachten xd. ahhah ;p

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 20:34 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Mijn beta-aanvraag heeft ooit eens aan maand ofzo daar gestaan, toen waren namelijk bijna alle beta's gestopt en ook een keer was het binnen een kwartiertje gedaan :"D


    Let it come and let it be

    Tip aan iedereen: Prop je hele verhaal in één hoofdstuk en laat het dan readen, véél sneller (cat)


    Let it come and let it be

    Counterpoise schreef:
    Tip aan iedereen: Prop je hele verhaal in één hoofdstuk en laat het dan readen, véél sneller (cat)

    Tip aan iedereen: negeer dit.XD Kleinere hoofdstukken worden sneller gedaan. Als je bijvoorbeeld niet veel tijd hebt, dan neem je snel een klein hoofdstukje. Als je drie kleintjes instuurt, zullen ze sneller gedaan worden dan eentje van 3000 woorden. ;D


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Tip aan iedereen: negeer dit.XD Kleinere hoofdstukken worden sneller gedaan. Als je bijvoorbeeld niet veel tijd hebt, dan neem je snel een klein hoofdstukje. Als je drie kleintjes instuurt, zullen ze sneller gedaan worden dan eentje van 3000 woorden. ;D

    Ja maar je mag maar 3 hoofdstukjes per keer doen en met een verhaal van 150 hoofdstukken kan dat ongelooflijk lang duren (puh)


    Let it come and let it be

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Tip aan iedereen: negeer dit.XD Kleinere hoofdstukken worden sneller gedaan. Als je bijvoorbeeld niet veel tijd hebt, dan neem je snel een klein hoofdstukje. Als je drie kleintjes instuurt, zullen ze sneller gedaan worden dan eentje van 3000 woorden. ;D


    Opzicht was de mijne niet zo lang iets van 700 nog wat woorden ofzo


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Buckingham schreef:
    (...)

    Opzicht was de mijne niet zo lang iets van 700 nog wat woorden ofzo


    Dat is ongeveer het gemiddelde. We krijgen er van 300 woorden maar ook van 1200. Driemaal raden welke het eerste geaccepteerd worden, haha. Maar zoals al gezegd, we doen ons best. Soms gaat het gewoon iets sneller dan op andere dagen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nightlock schreef:
    (...)

    Dat is ongeveer het gemiddelde. We krijgen er van 300 woorden maar ook van 1200. Driemaal raden welke het eerste geaccepteerd worden, haha. Maar zoals al gezegd, we doen ons best. Soms gaat het gewoon iets sneller dan op andere dagen.


    ahaha okay i get xd ;p hoop wel dat het snel gedaan af is ;p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Counterpoise schreef:
    Tip aan iedereen: Prop je hele verhaal in één hoofdstuk en laat het dan readen, véél sneller (cat)


    Als jij je hele verhaal in één hoofdstuk propt vind ik het niet zo gek dat je een maand moest wachten xD