• hey lieve mensen op quizlet!
    dit account is voor mensen met problemen.
    ik zou je niet uit lachen,uitschelden of pesten,of je geheimen door vertellen,zo ben ik niet.
    ik zou de schouder zijnom op te huilen,of een luisterend oor.
    of als je met iets zit of een vraag hebt..zal ik de vraag beantwoorden!
    stuur me een PB met de problemen,of vragen er in..en ik zou je met alles helepn en me best doen!

    met vriendelijke groet,Lhelpt.

    Jaa -_-'Ik wordt gestalkt. WAT KAN IK DOEN?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Daar hebben we toch hulppersonen voor?


    Music is the new sex

    Wij zijn er ook. Opgezet door een Mod. We zijn met 4 mensen, plus haar erbij.
    We hebben allemaal andere dingen meegemaakt, en zo kan je met bijna alles bij ons terecht.
    Maarjah, je meot het zelf weten^^
    Little Stranger..

    Daar zijn de Hulppersonen, zoals hierboven door henzelf vermeld, toch voor? ^^

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Er bestaat toch al zoiets als Hulppersonen? Wel goed dat jeje hiervoor inzet. Maar misschien kun je het beter eerst aan de site eigenaar vragen (rutger) voor je allemaal dingen opstart die in zijn ogen misschien wel niet mogen. Ik weet namelijk niet of hij hiermee accoord gaat.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    k had eerst ook zon account mjaa :S
    xx.Me

    Inderdaad, daar zijn de hulppersonen al voor.
    Ze zijn met z'n vijfen en proberen mensen te helpen.Misschien moet je het eerst met hen bespreken of inderdaad met rutger.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Niet gemeen bedoeld, maar ik ga dan liever naar de hulppersonen, want van hun weet ik zeker dat ze het niet doorvertellen. Ik kan nu ook een acc opstarten en dan informatie verzamelen en dan op het forum zetten met daarin: Pietje heeft mij gepb't dat hij dit heeft