• Mijn moeder belde dus met mijn oma. En toen zei ze zoiets dat wij ook zouden komen, tegen mijn oma. "Gaan wij ook naar Geleen?", vroeg ik dus en toen twijfelde ze nog. En toen zei ik dat het daar warmer is als hier (er is iets met de stroom, waardoor de verwarming kapot is. Dus hier is het koud en kunnen we ons verwarmen met zo'n kacheltje. En het wordt gemaakt, maar dat zeggen ze ook al weken.) En toen zei ze: "Ja, dat is waar. Dan gaan we." Maar mijn broertje is buiten en ik zei zo van: "Ja, kom dan gaan we, dan pikken we Jeroen op, ik weet toch waar hij is en dan gaan we door." Toen moest ik hem dus gaan halen, terwijl ik amper kan lopen in verband met mijn knie. Dus ik gegaan, kom ik terug. "Ja, C. gaat me bellen dus even wachten." Maar als zij belt, duurt het altijd weer uren. Maar nu heeft die C. nog altijd niet gebeld en we zijn bijna een half uur verder. Gaat plots de telefoon. "Ah dat zal C. wel zijn." Niet dus. Maar in plaats dat ze zegt, dat ze weg moet, moet ze toch weer bellen. Maar ze maakt zich niet eens klaar, nee, ze blijft weer op stomme kut PC van haar zitten. Ik heb daar echt een hekel aan.

    En nu vroeg ik dus, wanneer C. nu belt. Zegt ze: "Binnen nu en tien minuten." Ja, dat zei ze een half uur geleden ook. Ik weet hoe het altijd gaat en ik haat dat.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2011 - 15:34 ]

    Zeg het dan, want het is behoorlijk oneerlijk.


    Your make-up is terrible