• Ja,ik heb echt zin om een liefdesverhaal te lezen!
    Het liefst iets met óf bekende mensen van Twilight etc óf met mensen van GG! Ook onbekende personen in een liefdesverhaal vind ik leuk!

    Laat hier maar je verhaal achter!

    Ojah, kijk meteen even bij mij verhaal.
    I've spend 64 nights to figure out who you are. - Taylor Lautner


    Today is were our book begins, the rest is still unwritten.

    Staat GG voor Gilmore Girls ofzo?


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Snarry schreef:
    Staat GG voor Gilmore Girls ofzo?

    Gossip Girl. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eigenlijk voor Gossip Girl ;-) Had ik moeten vermelden sorry! Maar Gilmore Girls is ook leuk :)


    Today is were our book begins, the rest is still unwritten.

    Haha oke, ja daar ken ik geen verhalen over en Twilight schiet mee ook niet echt tebinnen =)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    maybe this one?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Westwick heeft een geweldig Gossip Girl verhaal, moet je maar even op d'r profiel kijken, want hij staat er in 't Engels en 't Nederlands ^^ En ik had er zelf ook eentje, maar die heb ik op pauze gezet dus daar heb je niet zoveel meer aan xd


    “Love is a contradiction.”

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    http://www.quizlet.nl/stories/65898/your-poison-is-running-through-my-veins/

    De zestienjarige Kate moet naar Engeland verhuizen als haar vader een baan aangeboden krijgt. Op haar nieuwe school leert ze George kennen, een jongen waarvan Kate al snel onder de indruk is. Maar dingen blijken al snel niet te zijn wat ze lijken als George zich plots totaal anders gaat gedragen na een kleine aanraking tussen Kate's vinger en zijn ring. Kate is echter gek op George en wil koste wat kost zijn geheim ontrafelen. Maar is dat wel zo gemakkelijk?

    romantisch, een onbekende personen verhaal, en er zit een twist van twilight met the vampire diaries in.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2011 - 15:19 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    JustinDrewBieber ook goed? Klik Romantisch en drama.

    hihi jou usernamexD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hmm, ik heb wel een story waar veel liefde in voorkomt, maar het is niet het hoofdonderwerp van de story. Wil je dat ook lezen of liever niet? Laat 't even weten dan geef ik je een link (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    mijne gaat over onbekende personen

    Verloren grip

    Het gaat over een meisje, Pip en zij wordt zwanger op haar zestiende. Haar ouders stoten haar van zich af en laten haar vallen. Haar broertje en haar zus mogen geen contact meer met haar hebben. Op school wordt ze gepest. En ze raakt haar vriendinnen kwijt, maar de vader van het kindje, Andy, wil graag dat het kindje ter wereld komt. Hij houdt oprecht van Pip.

    Het zijn 82 hoofdstukken (en het is nog lang niet af) dus het is behoorlijk veel, alleen maar handig als je je verveelt ;) Kijk maar of je het wat vindt, het is romantisch en dramatisch en soms een beetje heftig :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dank jullie wel voor de nu al leuke verhalen! Zodra ik weer een middagje tijd heb ga ik ze lekker allemaal lezen :)
    Maar laat gerust nog meer linkjes achter! ;-)


    Today is were our book begins, the rest is still unwritten.

    Kijk maar op mijn profiel. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"