Dat gedicht is echt mooi.
En die mensen die dat allemaal zeggen zijn zielig.
Ze zeggen het via mail he als ik het goed begrijp , dus ze durven niet face to face.
Veel sterkte en als je wilt praten mag je me Altijd een pb sturen.
"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"
Pumba schreef:
Ze zeggen het via mail he als ik het goed begrijp , dus ze durven niet face to face.
Mensen die jou zo nodig haatmails moeten sturen, zijn zielig en daar moet je zeker en vast niet naar luisteren. Ik ken je niet zo goed, maar ik weet zeker dat je een prachtmeid bent en het wordt tijd dat je dat zelf onder ogen gaat zien!
Veel sterkte!
I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury
Pumba schreef:
Oke, serieus? Die mensen zijn echt stom.
Ik bedoel maar?Je moet ook al laag gevallen zijn om zo'n mails te sturen en te hacken. Ik kan géén respect vinden voor die mensen.
[ bericht aangepast op 13 nov 2011 - 17:50 ]
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
Nee, daardoor werd ik niet lastiggevallen. Er waren twee mailaccounts van mij die gehackt waren en waar mensen zich voordeden als mij. Ik schrijf de horoscoop en een column over een steeds wisselende leraar en zijn of haar "boeiende" leven. Er stonden geloof ik iets van 348 mensen in mijn lijst die ik niet kende en die dachten dat ik allerlei vreselijke dingen had meegemaakt, wat dus absoluut niet zo is.
Maar lief, als je zo word gepest kun je dat moeilijk stoppen. Ik stel echt voor dat je naar een andere school gaat, als ik kijk anar je andere topics. Deze school gaat je blijkbaar geen mooie herinneringen meegeven, waardoor je ook slechter zult presteren en de gevolgen blijft navolgen. Ik ben bang dat je van het blijven daarniet veel gelukkiger zult worden. Het is oneerlijk dat doordat sommige mensen zó verschrikkelijk zijn jij uit de weg moet gaan, maar een echte oplossing is er niet.