• Het zit zo.
    Mijn vriendin(ik noem haar Iesje) en ik zijn allebei verliefd op dezelfde jongen (ik noem hem max)(zij niet meer zo erg. En dat is de broer van een andere vriendin van ons beiden (ik noem haar Roja).
    Iesje gaat vaak naar Roja toe, ik ook, en telkens zien we Max.

    Ik heb het gevoel dat hij mij niet aardig vindt, omdat ik in groep 6 afschuwelijk kinderachtig en stom was (vond ik zelf)
    Iesje en ik deden met hem en zijn beste vriendin (Ised). IN de pauzes moesten we Max proberen te "pakken" -ahum ahum, ik was toen 8 he...-
    iedere pauze. Hij heeft het uitgemaakt met Ised. Daarna had hij met Paars (zo noem ik haar) dat ging na een week uit.
    IK WEET NIET WIE HIJ AARDIG VINDT
    Iesje en ik maken verder geen ruzie of zo, maar Max is (was, hij is naar ms) toevallig wel de leukste jongen van de school. Alle meisjes zijn op hem :$

    Even daar niet over hebben.
    Max doet wel gewoon tegen me, en niet "BIJZONDER OVERDREVEN AARDIG" maar ik ben EEN TWIJFELGEVAL.

    xxx
    Anna


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Hmm.. ik zou het niet weten, sorry ..


    What's wrong whit loving someone?

    Tja, misschien zou je kunnen kijken of hij met je flirt? Of andere gedrag vertoont dat erop wijst dat hij je meer dan het vriendinnetje van zijn zusje vind? Oja, ik denk echt niet dat als je in groep 6 heel kinderachtig en stom deed, naar je eigen zeggen, dat hij dat dan nog weet. Jongens vergeten snel, en als hij het nog weet, wie zeg dan dat hij dat niet schattig vond? Toen ík in groep zes zat, een paar eeuwen terug ofzo, speelde ik iedere dag pakkertje met de klas en toch was ik later heel populair bij de jongens, vreemd hé?


    History is not hatred.