• Ik heb een idee voor een story, maar volgens mij is die verre van origineel.

    Wanneer Isabelle Marie Blunt haar pas verloofde verliest door een ongeluk, besluit ze om verder te gaan met haar leven. Dat gaat met wat succes, maar wanneer ze de egoïstische arrogante kwal van een Justin Bieber tegen komt, stort haar leven totaal in. Hij was degene die de dood had veroorzaakt. Ze probeert er alles aan om zijn leven te ruïneren, maar wanneer ze van hem gaat houden door zijn charmes is ze totaal radeloos.


    Wat vinden jullie?

    Het zou een leuk idee zijn zonder Bieber...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ik vind het een heel goed idee en denk dat je het moet doen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Niet echt origineel, nee. Maar als jij het leuk vind om te schrijven moet je dat doen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind het niet zo origineel. Maar Justin Bieber is ook niet iets dat ik lees.

    Ja, oké, het is niet zo orgineel. Maar een simpel verhaal hoeft niet te zeggen dat het slecht is. Voor mij -en misschien ook voor anderen- ligt het vooral aan de schrijfstijl. Dus als je denkt dat je het mooi kan uitwerken, moet je het gewoon doen. :3


    wth.

    Brute schreef:
    Ik vind het niet zo origineel. Maar Justin Bieber is ook niet iets dat ik lees.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het niet zo erg origineel, maar je kan er wel iets leuks van maken. Ik zou Justin Bieber eruit laten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Doe die JB weg, and I love it.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mayfly schreef:
    Ja, oké, het is niet zo orgineel. Maar een simpel verhaal hoeft niet te zeggen dat het slecht is. Voor mij -en misschien ook voor anderen- ligt het vooral aan de schrijfstijl. Dus als je denkt dat je het mooi kan uitwerken, moet je het gewoon doen. :3

    +Ik denk persoonlijk dat dit verhaal beter klinkt met onbekende personen. Maar misschien zou ik dit nog wel lezen, met bieber.


    Ex astris, sciencia

    Uneventful schreef:
    Doe die JB weg, and I love it.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Het idee is leuk maar Justin Bieber verpest het.


    26 - 02 - '16

    Het idee is niet echt geweldig origineel. Maar als jij er veel inspiratie voor hebt, moet je het gewoon doen. Als je het goed weet te schrijven, kan het best leuk zijn om te lezen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.