• Ik moet een cadeautje kopen voor een vriendin maar ik weet niks. D: Kan iemand me alsjeblieft helpen? Het moet niet duur zijn en moet iets origineels zijn.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Je kunt iets met foto's doen. Ik heb een hele mooie foto-collage van een vriendin en mij gemaakt, en op A3 fotopapier geprint. Je kunt ook zo'n klok bestellen en daar foto's in doen. Je kunt ook een soort scrap-boek maken met allerlei leuke tekstjes.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 20:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Maak een fotoboek, met foto's van alle jaren.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb onlangs een euro in 1centjes gegeven, ik had er ook nog een hele hoop teksjes enzo bij gedaan...


    And the funny thing is, she doesn't have a cat

    Ik had samen met twee anderen een kauwgomballenautomaat gekocht voor een heel goede vriendin van me. Was 20 euro. Ik vind dat ding echt awesome.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Maak een CD met liedjes die jullie beide leuk vinden, maak een gedicht voor haar, dat vindt ze zeker weten leuk of ga naar een drogisterij en koop een pakketje met allemaal kleine zeepjes, shampootjes enz. of doe iets met foto's indd. c:


    wth.

    Penguin schreef:
    Ik had samen met twee anderen een kauwgomballenautomaat gekocht voor een heel goede vriendin van me. Was 20 euro. Ik vind dat ding echt awesome.



    Waar heb je hem gekocht?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Oppugno schreef:
    Maak een fotoboek, met foto's van alle jaren.


    We hebben niet veel foto's. Ik haat foto's (cat)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik heb een soort boom van hartjes van de Wibra en in die hartjes kan je dan foto's doen. Dat is miss wel leuk om te doen met foto's van jullie of met plaatjes van jullie idolen(die zitten erbij mij in)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Anatolia schreef:
    (...)

    Waar heb je hem gekocht?

    Joey's Fifties Rent, in Uden.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    (...)
    Joey's Fifties Rent, in Uden.


    Dat ligt in Nederland neem ik aan? Ik woon in België D:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Neem haar mee naar iets leuks? Een dagje uit, of organiseer zelf iets leuks zoals een dagje thuis-spa?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Anatolia schreef:
    (...)

    Dat ligt in Nederland neem ik aan? Ik woon in België D:

    Ja, maar jaren '50 winkeltjes zijn sowieso leuk. Daar vind je altijd wel wat onzin die gewoon leuk is voor de heb :'D Misschien eentje in de buurt?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    (...)
    Ja, maar jaren '50 winkeltjes zijn sowieso leuk. Daar vind je altijd wel wat onzin die gewoon leuk is voor de heb :'D Misschien eentje in de buurt?


    Nooit ene tegen gekomen.

    Taize zei op 5 nov 2011 - 21:00:

    Neem haar mee naar iets leuks? Een dagje uit, of organiseer zelf iets leuks zoals een dagje thuis-spa? .


    We zijn niet alleen. Er zijn nog 3 andere vriendinnen en we gaan al zoiets doen.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.