• Ik zou eigenlijk met een vriendin naar de Twilight Marathon gaan
    Ik had er echt superveel zin in want ik ben groot fan van Twilight en ik verheugde me er echt op
    Maar nu gaat het niet door
    Omdat mijn vriendin een 4,6 had voor Aardrijkskunde en omdat wij 16 November een proefwerk hebben voor een vak waar zij niet goed in is
    En ik vind dat echt heel erg
    Ik moest er om huilen- ja ik weet dat dat misschien overdreven klinkt, maar voor mij betekende het heel veel omdat ik niet vaak dingen doe buiten school met vrienden en ik er superveel zin in had
    Eigenlijk vindt ik het heel lullig van haar ouders
    Want ik mag nu ook niet meer, ik heb al aangeboden dat ik haar help met Aardrijkskunde, dat we samen leren voor dat proefwerk. Maar het mag niet
    Dus ik kan gvd niet naar de marathon omdat mijn vriendin een onvoldoende had
    Ik wil er zo fucking graag heen. Ik verheug me daar al maanden op
    En nu *Pats Boem* ga ik niet meer.
    En ik heb maar 1 andere vriendin die fan is van Twilight, maar die mag niet.
    -Sorry voor dit zeik verhaal, maar ik moest het kwijt-


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou wel met je mee willen gaan, maar dan zou ik het laatste uur moeten spijbelen en ik mag niet tot zo laat in de stad blijven. D: Daarom, levensles 1, verheug je nooit op dingen, dan kun je ook niet teleurgesteld worden.


    wth.

    Ahw. Dat is wel kut, maar die vriendin kan er verder ook niet echt iets aan doen ..


    To infinity and beyond •

    Mayfly schreef:
    Ik zou wel met je mee willen gaan, maar dan zou ik het laatste uur moeten spijbelen en ik mag niet tot zo laat in de stad blijven. D: Daarom, levensles 1, verheug je nooit op dingen, dan kun je ook niet teleurgesteld worden.

    Ik zou ook het laatste uur moeten skippen, maar we zouden dan maar een stukje film missen.
    Ik ga maar heel soms dingen doen waarvan ik echt denk, daar heb ik zin in!
    En de laatste tijd ging het of niet door, of het viel erg tegen.
    Daarom had ik hier zoveel zin in.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Welkom bij de ikbenteleurgestelddoormijnvriendinclub!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Dashing schreef:
    Ahw. Dat is wel kut, maar die vriendin kan er verder ook niet echt iets aan doen ..

    Ik heb wel het idee dat ze het niet zo erg vindt.
    Ze wist ook dat het voor mij heel veel betekende, dus ik heb zoiets van.
    Dan probeer je toch je ouders over te halen? Maar zij zegt al heel snel dat het toch niet lukt.
    En ze had ook gezegd dat ik dan maar iemand anders mee moest nemen terwijl ze weet dat ik niemand anders heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mayfly schreef:
    Ik zou wel met je mee willen gaan, maar dan zou ik het laatste uur moeten spijbelen en ik mag niet tot zo laat in de stad blijven. D: Daarom, levensles 1, verheug je nooit op dingen, dan kun je ook niet teleurgesteld worden.

    Ik verheug me juist op dingen, zo heb ik elke dag wat leuks.
    Morgen wordt de mooiste dag. (:
    Zo leef ik. Maar ik verheug me alleen op de dingen die het waard zijn. x'd

    OT: Dat is echt vet balen. Ik had al vaker gelezen dat je er heel erg veel zin in had en ik vind het oprecht vervelend voor je. ):


    I can't even think straight.

    Edhelia schreef:
    (...)
    Ik zou ook het laatste uur moeten skippen, maar we zouden dan maar een stukje film missen.
    Ik ga maar heel soms dingen doen waarvan ik echt denk, daar heb ik zin in!
    En de laatste tijd ging het of niet door, of het viel erg tegen.
    Daarom had ik hier zoveel zin in.


    Ja, ik herken het. :/ Anders kan je ook alle films huren, thuis een marathon houden met je vriendin en dan de volgende dag -als hij draait- naar Breakin Dawn part 1 gaan. (:


    wth.

    Mayfly schreef:
    (...)

    Ja, ik herken het. :/ Anders kan je ook alle films huren, thuis een marathon houden met je vriendin en dan de volgende dag -als hij draait- naar Breakin Dawn part 1 gaan. (:

    Dat mag ze ook niet
    En ik had juist zo'n zin in dat sfeertje
    Met een heleboel Twilight Fans alle films kijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hmmm dat is wel kut van haar ouders :/
    Ikzelf was ook sùperblij toen ik hoorde dat ik er naartoe mag gaan dus ik kan me wel inbeelden hoe je je voelt. :/


    Has no one told you she's not breathing?

    Edhelia schreef:
    (...)
    Dat mag ze ook niet
    En ik had juist zo'n zin in dat sfeertje
    Met een heleboel Twilight Fans alle films kijken


    Aw, ik denk het enige wat je kan doen is je vriendin alsnog helpen, ook al ga je niet naar de Twilight-marathon. Zo worden haar cijfers beter en kan jullie uitje de volgende keer wél gewoon doorgaan.


    wth.

    Damnit
    ik moet tot vrijdag wachten tot ik er heen kan
    Want dan pas mag zij en ik heb niemand anders om mee te gaan.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is echt jammer! Ik hoop voor je dat je dan nog wel plezier hebt vrijdag (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hé, kop op! Dat is maar drie dagen later, sommige mensen moeten weken wachten, je bent nog steeds bij de eersten!


    Has no one told you she's not breathing?

    Balen! Maarja, shit happens. Spreek anders voor volgende week ofzo een filmavondje af in het weekend waarna je vriendin blijft slapen en je de hele serie kijkt? (:


    ars moriendi