Nicol is dus weer depressief [wat heel mis. juul wel gemekrt heeft als se der Mobiel aan heb]
ik heb fckin rusie met myn ma en mag eigenlyk niet agter de comp,naar buiten of praten met myn vriendinnen ;l mr myn ma is nu weg en dus magk er vn myn pappa op. ik heb al rusie met da mens sinds ik terug ben van school. ik heb gehuild,geschreeuwd en ben zelfs weer over zelfmoord gaan nadenken. oke het klinkt heel dramatisch maar is ben denk ik een klein beetje Suicidaal dat merk ik tenminste wel een beetje. want bij elke ruzie krijg ik gewoon drang om mezelf wat aan te gaan doen. ik weet dat het fout is. ik heb in plaats van een mes of schaar te pakken mijn pen gepakt en ben gaan schrijven. uit eindelijk si het meer een soort afscheidsbrief geworden met al mijn gedachtes derop.
ik vind het trouwens ook vreselijk voor mijn vader dat ik ruzie heb want elke x als dat gebeurd kaffert mijn ma mijn vader helemaal uit.
en het is egt een schat van een man. en stiekem hoop ik dus dat se gaan scheiden en dat ik dan bij mijn vader mag blijven wonen want ik kan gewoon niet opschieten met myn moeder
We can only learn to love by loving.