• Ik verveelde me dus heb ik mijn tablet uitgeprobeerd aangezien die al meer dan 3 jaar in de kast lag en ik hem nog nooit gebruikt had. :'D
    LE GRUNT. 8D

    Jemig, ik lijk wel obsessed met Amnesia, niet? :W
    But seriously, ik wil heel graag een ander tablet aangezien deze echt shit is. En ik wil heel graag leren om te tekenen op de computer omdat dat gewoon freakin' awesome is.
    Wie tekent hier nog meer met tablets op de pc?

    een vriend van me tekent op pc! Die heeft zo'n coole mousepad met pennetje :D


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    een vriend van me tekent op pc! Die heeft zo'n coole mousepad met pennetje :D

    Jaa ik heb ook zo'n ding. Maar die is dus echt best wel slecht. x3
    I WANT A GOOD ONE.
    Maar die kosten veel. D:

    Ik soms wel, maar mijn tablet heeft een hekel aan tekenen, dus geef ik toch mijn voorkeur aan een potlood. XD

    Mijn stiefvader heeft een tablet ^^ Voor zover ik weet een hele goede x'D Zelf kan ik er niks meer.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik teken met potlood.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Minsa schreef:
    Ik soms wel, maar mijn tablet heeft een hekel aan tekenen, dus geef ik toch mijn voorkeur aan een potlood. XD

    Haha ja nou, de mijne haat me heel erg. :'D
    Tekenen met potlood is toch wel het beste. :3

    Applejack schreef:
    Mijn stiefvader heeft een tablet ^^ Voor zover ik weet een hele goede x'D Zelf kan ik er niks meer.

    Ga erop oefenen of zo? Het is echt heel leuk. :3

    Basecca schreef:
    Ik teken met potlood.

    Me too. (en vanaf nu dus ook op tablet, but who cares x3)

    Brute schreef:
    (...)
    Me too. (en vanaf nu dus ook op tablet, but who cares x3)


    I'll try to find one of my drawings... Lemme see...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    I'll try to find one of my drawings... Lemme see...

    Show me! ;D

    Ik moet 't mezelf nog aanleren.. ik wil nml later die kant op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had ooit een tablet, maar 't pennetje deed het opeens niet meer en hij is inmiddels verouderd als ik weet niet hoe... Ook wist ik toen nog niet dat ik er zo mee kon tekenen =.=
    Maar een vriendin van me kan er goed mee omgaan. Ben stiekem een beetje jaloers, want ze heeft er tegelijkertijd ook nog 't talent voor. Haha~
    Bijv.:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2011 - 2:04 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een vriend van mij is daar zo goed in... hij heef deze afbeelding van mij getekend ooit =D


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Locomotor schreef:
    Een vriend van mij is daar zo goed in... hij heef deze afbeelding van mij getekend ooit =D


    Epic! Omg, ik ben echt jaloers.
    B1A4 schreef:
    Ik had ooit een tablet, maar 't pennetje deed het opeens niet meer en hij is inmiddels verouderd als ik weet niet hoe... Ook wist ik toen nog niet dat ik er zo mee kon tekenen =.=
    Maar een vriendin van me kan er goed mee omgaan. Ben stiekem een beetje jaloers, want ze heeft er tegelijkertijd ook nog 't talent voor. Haha~
    Bijv.:

    OMG. Zo wil ik ook kunnen tekenen! D:
    Eerst maar eens een goed tablet kopen..