Ik had de vorige keer al een topic gemaakt
over een jongen waarmee ik al 2 keer had gehad en die ik weer leuk vond. en ik heb nu dus weer met hem gehad -_- Niet zo slim geweest maar toch, Mijnn verhaal:
Ik had zo met hem afgesproken op een vrijdag we hadden toch studiedag Dus ik stond zo te wachten op hem en toen kwam hij even later aangereden. en remde zo af dat heel zijn fiets zo schuin ging. emmm... hele rare bedoeming maar dat hij zo slipte vond ik natuurlijk heel leuk en mooi enzo dus ik smold half
nouwja hij zette zijn fiets neer en gaf me een knuffel en toen keek hij naar mij en ik naar hem en toen zoende hij mij <33 dat vond ik allemaal toen wel leuk en geweldig enzo want ja ik was helemaal in de wolken!
Nouwja toen na een uurtje vroeg hij mij en toen hadden we samen 3 weken met elkaar verkering en toen vroeg hij op een maandag of ik even met hem kon praten, Mischien voel je het al aankomen Hij wilde het uitmaken want het voeldevoor hem niet zoals de vorige keer verkering. toen ik ook met hem had
En daar gaf ik hem gelijk in ! Dus ik ga zo 's avonds op hyves kijken want dat doe ik elke avond dus zo ook deze avond, en ik kijk zo bij zijn Blog en er had een meisje op gereageerd, dus ik kijk zo en het was zo'n vragen blog en zo ook een vraag: Wat zou je doen als ik verkering met je had of zoiets.
en toen had zij er op gereageerd met: hebben we toch al ! <3
En ik keek waneer ze het gepost had en het was nog geen uur nadat het uit was !!!!!
Dan denk ik echt zo van dat kan je toch niet maken !
Wat een player kun je zijn !
Kan ook zijn dat het aan mij ligt of dat ik overdrijf ofzo
Ik vindt het echt raar en dan zeg ik zo op msn dat hij niet met haar heeft en dt zij opsest is door hem ! En dat zij hij ook al over 2 andere vriendinnen van mij ! Dat vindt ik zo gemeen van hem ! Hij is echt niet te vertrouwen !!!
Hij vroeg of ik met hem naar bed wilde op de eerste dag toen ik met hem had..Ik zij nee....En dat is maar goed ook.
Maarja nu weet ik hoe hij echt is, En heb ik weer wat nieuws geleerd, en weer wat nieuws beleefd.
Hebben julie zo iets ook wel eens gehad ?
Wat vinden julie hiervan ?
Bedankt voor het lezen
Sorry als ik veel spellingsfouten heb en ook sorry als het moeilijk te lezen/begrijpen is.
Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3