• Ik had de vorige keer al een topic gemaakt
    over een jongen waarmee ik al 2 keer had gehad en die ik weer leuk vond. en ik heb nu dus weer met hem gehad -_- Niet zo slim geweest maar toch, Mijnn verhaal:

Ik had zo met hem afgesproken op een vrijdag we hadden toch studiedag Dus ik stond zo te wachten op hem en toen kwam hij even later aangereden. en remde zo af dat heel zijn fiets zo schuin ging. emmm... hele rare bedoeming maar dat hij zo slipte vond ik natuurlijk heel leuk en mooi enzo dus ik smold half XD
    nouwja hij zette zijn fiets neer en gaf me een knuffel en toen keek hij naar mij en ik naar hem en toen zoende hij mij <33 dat vond ik allemaal toen wel leuk en geweldig enzo want ja ik was helemaal in de wolken!

Nouwja toen na een uurtje vroeg hij mij en toen hadden we samen 3 weken met elkaar verkering en toen vroeg hij op een maandag of ik even met hem kon praten, Mischien voel je het al aankomen Hij wilde het uitmaken want het voeldevoor hem niet zoals de vorige keer verkering. toen ik ook met hem had
    En daar gaf ik hem gelijk in ! Dus ik ga zo 's avonds op hyves kijken want dat doe ik elke avond dus zo ook deze avond, en ik kijk zo bij zijn Blog en er had een meisje op gereageerd, dus ik kijk zo en het was zo'n vragen blog en zo ook een vraag: Wat zou je doen als ik verkering met je had of zoiets.
    en toen had zij er op gereageerd met: hebben we toch al ! <3
    En ik keek waneer ze het gepost had en het was nog geen uur nadat het uit was !!!!!
    Dan denk ik echt zo van dat kan je toch niet maken !
    Wat een player kun je zijn !
    Kan ook zijn dat het aan mij ligt of dat ik overdrijf ofzo
    Ik vindt het echt raar en dan zeg ik zo op msn dat hij niet met haar heeft en dt zij opsest is door hem ! En dat zij hij ook al over 2 andere vriendinnen van mij ! Dat vindt ik zo gemeen van hem ! Hij is echt niet te vertrouwen !!!
    Hij vroeg of ik met hem naar bed wilde op de eerste dag toen ik met hem had..Ik zij nee....En dat is maar goed ook.
    Maarja nu weet ik hoe hij echt is, En heb ik weer wat nieuws geleerd, en weer wat nieuws beleefd.

Hebben julie zo iets ook wel eens gehad ?
    Wat vinden julie hiervan ?
    Bedankt voor het lezen (A)
    Sorry als ik veel spellingsfouten heb en ook sorry als het moeilijk te lezen/begrijpen is.

Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

Misschien was zijn reactie op hyves zo'n grapje tussen vrienden? Doen zo veel mensen?

Has no one told you she's not breathing?

Als een jongen me op de eerste dag van m'n relatie vroeg of ik met m'n naar bed wilde zou ik in de eerste plaats hem een mep tegen z'n kop geven for being such a fucking sick ass, en ten tweede mezelf omdat ik met zo iemand heb kunnen krijgen.
    In jouw situatie zou ik 'm eens laten weten wat voor een klerehond het is en daarna met opgeheven hoofd weglopen. Just to ease my mind :]

Maar nee, persoonlijk nog geen ervaring mee..

[ bericht aangepast op 3 nov 2011 - 22:14 ]

No growth of the heart is ever a waste

Anitaaa schreef:
    Misschien was zijn reactie op hyves zo'n grapje tussen vrienden? Doen zo veel mensen?

Maar een vriendin zag hem de volgende dag met zo'n meisje zoenen in de stad :s

Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

Nee ik heb zoiets nog nooit gehad maar mijn beste vriendin wel jij dus en zulke jongens moet je niet vertrouwen, maar dat is erg moeilijk als je verliefd ben, liefde maakt blind. xx daphne

Die jongen is echt...
    Wees blij dat je van hem af bent, zo'n player wil je echt niet!

I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

Ik vind het je eigen schuld.

Your make-up is terrible

Ik vind het rot voor je, maar zo kunnen ze dus zijn. Mijn advies? Hak zijn lul eraf met een roestig oud broodmes. Dit kan hij niet maken, wat een eikel. Ik vind het niet slim van je, maar het is in ieder geval een fout die je geen vierde keer maakt!

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

Omdat jongens de mogelijkheid hebben hun gevoelens uit te zetten, en voor zover ik weet 9/10 vrouwen dat niet kunnen.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Assassin schreef:
    Ik vind het je eigen schuld.

is ook zo

Ik irriteer me echt zwaar aan jou doorstreepte 'zinnen'

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

AliceDreams schreef:
    (...)
    Maar een vriendin zag hem de volgende dag met zo'n meisje zoenen in de stad :s

Oh...
    Tsja, ik vind het erg voor je, maar het is ergens wel je eigen schuld. Je weet waarom jullie de vorige keren uit elkaar zijn gegaan en toch neem je opnieuw met hem... Tsja.

Beckett schreef:
    Ik irriteer me echt zwaar aan jou doorstreepte 'zinnen'

En ik aan jouw onvermogen om een bezittelijk voornaamwoord goed te spellen :'D

Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

ik heb ook zoiets
    een jongen waar ik een maand mee had, wilde seks met me toen we nog maar een week hadden ofzo, en dat wilde ik niet
    toen ik het had uitgemaakt, ging hij diezelfde avond uit
    en toen om half 1 snachts, toen zei hij op msn tegen mij dat hij met zijn 'vriendin' was gegaan
    hij bleek dus geen nieuwe vriendin te hebben want hij probeerde me jaloers te maken
    en op hyves en facebook reageert hij altijd op foto's van meiden in zijn lijst met: I love you en dat soort dingen
    echt een vieze player, volgensmij had hij nog een vriendin toen hij met mij had

Zijn er ook nog goeie jongens in de wereld of zijn ze allemaal slecht? Ik bedoel het niet beledigen en kwetsen maar er zijn ook echt goeie jongens, die even lief, zorgzaam & aardig zijn als jij zelf. En je had al twee keer met hem gehad dus je wist eigenlijk wat je te wachten stond. Hoewel als een jongen aan mij vraagt of ik seks met hem wil hebben op de eerste dag van onze verkering/relatie dan vraag ik of hij zich even wil laten controleren door een dokter

Physics is awesome

Eyes schreef:
    Zijn er ook nog goeie jongens in de wereld of zijn ze allemaal slecht? Ik bedoel het niet beledigen en kwetsen maar er zijn ook echt goeie jongens, die even lief, zorgzaam & aardig zijn als jij zelf. En je had al twee keer met hem gehad dus je wist eigenlijk wat je te wachten stond. Hoewel als een jongen aan mij vraagt of ik seks met hem wil hebben op de eerste dag van onze verkering/relatie dan vraag ik of hij zich even wil laten controleren door een dokter

Haha, dit.