• Ik had vanmiddag een presentatie over de Byzantijnse Kunst.
    En dat deed ik samen met nog iemand anders.
    Maar ik kende het dus totaal niet uit m'n hoofd. En ik las dus eigenlijk alles op van het blaadje. En ik stotterde omdat ik (zoals altijd) zenuwachtig was. En ik sloeg dingen over... Kortom, het was best wel een drama.
    Maar aan het einde van de presentatie gaf de lerares dus commentaar, en ze zei dat we het heel goed gedaan hadden. En alles was heel duidelijk enzo.
    En nu heb ik een 8...
    Like, wtf? :'D
    Blijkbaar mag ze me wel anders was dit nooit gelukt. :W
    Misschien moet ik de volgende keer maar eens een appel meenemen, eens kijken wat er dan gebeurt haha. x3

    Waarom zou je een appel meenemen? :'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is toch leuk? :'D Ik moest een keer test blokfluit doen en ik kon er echt niéts van, ik was totaal uit de maat, veel te snel en etc... En toen had ik een 9. (nerd) Dus soms doen leerkrachten rare dingen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ze zal wel gemerkt hebben dat je het eng vond, maar dat je wel je best deed!


    Where words fail, music speaks

    Ik denk dat het gewoon inhoudelijk heel goed was/is :Y)


    Let it come and let it be

    Wat heeft die appel daarmee te maken? (cat)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 16:37 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Beastcrash schreef:
    Waarom zou je een appel meenemen? :'D

    Dat is toch iets standaards?
    Een appel meenemen voor de leerkracht om te slijmen. :W

    iPotter schreef:
    Dat is toch leuk? :'D Ik moest een keer test blokfluit doen en ik kon er echt niéts van, ik was totaal uit de maat, veel te snel en etc... En toen had ik een 9. (nerd) Dus soms doen leerkrachten rare dingen.

    Haha, ja soms snap ik leerkrachten niet.

    Failhare schreef:
    Ze zal wel gemerkt hebben dat je het eng vond, maar dat je wel je best deed!

    Dat zal wel dan. :3