• Hoi hoi, ik heb een paar rollen nodig voor mijn komende verhaal :') -Ik kies niet de eerste, maar de beste!-

    Elk jaar wordt er in Londen een groot gemaskerd bal gegeven. Celebrities worden uitgenodigt, maar ook doodnormale mensen kunnen komen als ze een bandje te pakken weten te krijgen. Rachel Collins heeft dit jaar voor het eerst een bandje en kan niet wachten tot het bal. Ze danst met verschillende jongens en heeft de tijd van haar leven. Het is verboden om je masker af te zetten onder welke voorwaarden dan ook, en alles wat er op het bal gebeurt moet ook daar blijven. Maar wat als een dag later de jongens van One Direction een oproep doen. Ze zijn opzoek naar 'het meisje achter het masker'. Rachel schrijft een brief waarin ze verteld wie ze is, maar aan het antwoord dat ze terug krijgt blijkt dat zij niet de enige is die beweert het mysterieuze meisje te zijn.

    • best friend Rachel (met optie tot girlfriend van iemand) Azian
    • best friend 1D (met optie tot girlfriend Harry of Zayn (=ZaynxMalik)
    • Girlfriend van Niall of Liam (komt niet persé vanaf het begin voor) Publisher&Chiam
    Wat moet ik weten:
    • Rol
    •Naam
    • Foto (liefst geen celeb en als je er een neemt iemand die dan tussen de 17-20 is)
    • Drie positieve en negatieve karaktertrekken


    Nog vragen, stel maar :')

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:59 ]


    The soul needs autumn.

    Ik wil wel een rolletje invullen voor Liams vriendinnetje.
    Ik zal eens gaan begiinen xd


    i'm broken, do you hear me.

    Rol; Vriendinnetje van Liam


    Naam; Sienna Scott.
    Positieve eigenschappen; ze wil voor iedereen het beste, wil ze iets bereiken gaat ze er helemaal voor. Ze staat dag en nacht klaar voor mensen die ze graag heeft.
    Megatieve kenmerken; Ze kan verlegen zijn, ze heeft jaloerse momenten is enorm nieuwsgierig. mr dat hoeft ntuurlijk niet altijd negatief te zijn

    Je zit natuurlijk maar, er zijn vast betere inzendingen strakjes (;


    i'm broken, do you hear me.

    • Rol
    best friend 1D & 't liefst de gf van Zayn
    •Naam
    Amy Parker
    • Foto


    • Drie positieve en negatieve karaktertrekken
    positief ; altijd vrolijk , verzorgd zichzelf goed , heeft veel voor mensen over.
    negatief ; is verlegen bij jongens , is vaak ziek , kan moeilijk kennismaken met mensen
    • Over wie moet het verhaal gaan ? Zayn, Harry of Louis ? (vergeet niet dat als het over bv Zayn gaat de eerste 2 rollen misschien de gf van Louis of Harry worden)
    Het verhaal moet over Louis gaan vind ik

    x' zie maar of je hem kiest (: - ben hier niet de beste in ;p-


    Danmarks Dynamite.

    • best friend Rachel (met optie tot girlfriend van iemand)

    Elisa.
    Montgomery.
    Elisa Carine Montgomery.



    Elisa is een vriendelijk meisje. Ze ziet het beste in iedereen en leeft haar dromen na. Maar jammer genoeg is ze nogal negatief over zichzelf. Ook is ze een tikkeltje nieuwsgierig en kan ze soms erg jaloers over komen. Zéker als Rachel iets nieuws heeft.

    Over Louis Tomlinson.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:33 ]

    • Rol: Vriendin Liam
    •Naam Fayllin Isis Devoné
    • Foto (liefst geen celeb en als je er een neemt iemand die dan tussen de 17-20 is)


    • Drie positieve en negatieve karaktertrekken Fayllin is een rustig meisje dat altijd erg zorgzaam is ze kan grappig zijn.
    Fayllin is niet perfect ze is soms erg onzeker ze wordt erg snel jaloers en vertrouwt bijna niemand, verder is Fayllin serieus soms iets té serieus
    • Over wie moet het verhaal gaan ? Louis

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 14:39 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Ik ga even zoeken, maar ik moet en zal de vriendin van Niall worden!


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Rol: Girlfriend Niall! Moet! :Y)
    Naam: Hannah Bishop.
    Foto:


    Positieve eigenschappen: Creatief, down to earth & one of the guys.
    Negatieve eigenschappen: Zegt alles wat in haar hoofd opkomt *bum sex*, onhandig & human trashcan (eet alles.)

    Ik wil trouwens wel horen wanneer je begint! Lijkt me sowieso een super verhaal om te lezen :Y)


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    • Rol Girlfriend Liam.

    •Naam: Esmerina-Ann Desderida Brooklyn. Ze wordt meestal Esmee of Esmerina genoemd.

    • Foto (liefst geen celeb en als je er een neemt iemand die dan tussen de 17-20 is)



    • Drie positieve en negatieve karaktertrekken
    Esmerina is ontzettend hyper als ze bij vrienden is, ze is heel serieus en daardoor vinden mensen haar grappig en ze speelt prachtige muziek op de piano en gitaar.
    Esmee is heel erg onhandig en valt al van een klein trapje af, ook is ze een pietje precies en ze kan haar mond niet dicht houden.

    • Over wie moet het verhaal gaan ? Zayn, Harry of Louis ? (vergeet niet dat als het over bv Zayn gaat de eerste 2 rollen misschien de gf van Louis of Harry worden)
    Over Harry!!

    [ bericht aangepast op 2 nov 2011 - 15:49 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik heb nog één rol vrij girlfriend Harry


    The soul needs autumn.

    Ik ga vanavond voor GF harry doen. (:


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    • Rol: Girlfriend Harry.
    • Naam: Rosie Maddison Wright.
    • Foto:


    • Drie positieve en negatieve karaktertrekken:
    Positieve: Rosie is meestal een echte schat, en je kan hartstikke met haar lachen. Ook is ze erg spontaan. Ze maakt graag met iemand een praatje.
    Negatieve: Soms kan ze wel als een bitch overkomen, dit bedoelt ze dan niet zo maar eigenlijk doet ze het automatisch. Rosie is niet echt de slimste en maak altijd de domste opmerkingen, kortom; ze is best wel dom. Verder is ze een enorme flapuit. Ze zegt alles wat er in haar opkomt, of het nou aardig is of niet, en ze heeft meestal niet door dat ze anderen er soms meekwetst.


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    • Rol Best friend van 1D (heb geen voorkeur voor iemand)
    •NaamRosalin (Rose) Murry
    • Foto


    • Drie positieve en negatieve karaktertrekken
    Positieve: 1. Rose is vreselijk creatief
    2. Rose is best druk en houdt van feesten.
    3. Ze is altijd lief en je weet dat je geheim bij haar veilig is.

    Negatieve:
    1. Soms kan ze vreselijk irritant zijn, ze zit altijd op en neer te lopen en te praten.
    2. Ze is snel jaloers
    3. Soms is ze chagerijnig


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    • Rol: Vriendin van Harry, of beste vriedin van een van one direction leden, jij mag kiezen.
    • Naam: Maddison Elena Valos
    • Foto:


    • Drie positieve en negatieve karaktertrekken
    Maddie is sportief,
    ze is zeer betrouwbaar en houdt overveel van feesten en babbelen, ze kan ook goed zingen maar daarvan vindt ze dat het een leugen is.

    Maar ze heeft ook negatieve kanten:
    ze haat mensen die liegen, en hoe botter je tegen ahar doet hoe botter ze terug doet. Ook heeft ze ochtendhumeur en in de tijden dat ze chagrijnig is wil je haar niet meemaken.


    Life is like a staircase. You have to go up each stair to reach te top.

    • Rol: best friend 1D
    •Naam: Louisa Aimée Brown
    • Foto:


    • Drie positieve en negatieve karaktertrekken
    Positief:
    Lousia trekt zich van niemand zich iets aan en is volledig zichzelf; Louisa is heel optimistisch; Louisa is lekker spontaan en gek.
    Negatief:
    Louisa trekt altijd haar eigen plan en doet wat haar het beste uitkomt; Je kan haar niet echt vertrouwen met geheimen; Louisa weet niet echt waar haar grenzen liggen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2011 - 19:57 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."