• Heey, ik loop stage in groep 3 op mijn oude basisschool. Ik wil voor vrijdag omdat het mijn laatste dag is een traktatie maken. Ik heb niet veel geld , dus mag niet al te duur zijn. Iemand ideeën?

Where words fail, music speaks

Wat je ook doet, ga niks met kaas/worst/ of iets anders gezonds doen.
    Dat smijten ze zo in de prullenbak. >>

Toen ik zelf nog op de basisschool zat, trakteerde sommige van de 'docenten' die weer weggingen op stukjes fruit die op een satéprikker zatten. Misschien is dat een leuk idee?

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Ik had op de basisschool een keer potloden met daaraan wat van dat hooi aan het eind gedaan, en zo'n zakje van leuk papier met wat snoepjes erin. Zodat het eruit zag als een bezemsteel van een heksdingetje. Misschien is dat een leuk idee voor kindjes van groep 3?

[ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 18:11 ]

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Gewoon zo van die snoepjes van fruitella. Die zijn goedkoop en je kan een heel pak kopen zodat je meteen een hele klas kan 'voeren'. :3
    Of anders gewoon lolly's? dat valt ook altijd in de smaak. ^^

Let the Night embrace you

Lolly's ? ;d
    of spekkiejs,

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Gewoon een paar zakken met chocolade kopen! Mars, Milkyways, twix, whatever. Dat werkt altijd wel! :'D

Maak minicupcakes! (:

Felix

Chips? (kleine zakjes)

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Okeey hier komt mijn recept :
    Eierkoeken insmeren met Chocopasta en daarop M&m's gooien of in een vormpje leggen.
    Dat is zo lekker <3

"Delaying death is one of my favourite hobbies."

Thnxx iedereen! Ik denk dat ik zoiezo nog even doorzoek, maar deze ideeën zijn echt super!

Where words fail, music speaks

Spekkies :Y)

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor