• Verhaal :
    Ergens in een donker bos, waar normale mensen niet kunnen komen, staat een kostschool speciaal voor monsters. Alle soorten monsters kommen er. Er wordt les gegeven zodat ze leren om te gaan met mensen en met hun krachten.
    Altijd waren de leerlingen verdeeld in drie groepen:
    - Groep 1 waren de monsters die onsterfelijk waren (denk aan vampieren of zo). Deze groep waren de rijkere van de monster wereld. Die kregen ook veel voorrang en hadden het veel luxer.
    - Groep 2 waren de monsters die langer leefden dan mensen (denk aan weerwolven). Deze groep was middenstand en hielp meestal groep 1 met sommige dingen. Verder hadden ze het wel gemiddelt goed op de school.
    - groep 3 bestond uit de monsters die net zo lang leefde als mensen (zoals heksen, tovenaars). Omdat ze niet lang leefde worden ze door andere monsters slecht behandelt. Ze worden als soort van slaafjes gezien en hebben het ook het slechts op de school

De groepen kregen allemaal appart les en hadden appart gebouwen om in te slapen. Het was normaal dat ze helemaal niet met erlkaar om gingen. Het ergste wat je kon doen is een andere stand aanspreken (vooral groep 3). Ze haten elkaar dus al heel lang.
    Dit was allemaal zo tot er een nieuwe hoofdmeester kwam. Hij vond de verschillen maar niets en besloot dat ze allemaal weer in de zelfde klassen zouden komen en slaapplaatsen ook weer gemengd waren. Vele monsters waren er tegen maar de hoofdmeester besloot uiteindelijk?

Wat zal er gebeuren als al die groepen bij elkaar komen? Liefde, vriendschap en vijanden zouden misschien ontstaan? En zou de muur van verschillen kunnen breken.

Regels :
    -elkaar niet negeren
    -niet powerplayen
    -geniet er van
    -Minimaal twee zinnen moet je schirjven om het wel leuk te houden

Invullen
    Hele naam :
    leeftijd : (die lijkt en echt is)
    soort : (wat voor monster)
    groep : (dit hangt af van hoe lang jouw soort gemiddelt leeft! Je kan dus zelf niet zo maar kiezen)
    uiterlijk : (foto is genoeg)
    innerlijk :
    extra :

groep 1
    Cole Turner

groep 2

groep 3

(ik zoek ook iemand die mee met mij deze rpg wil leiden. Dit omdat ik niet vaak on kan zijn. Zeg maar als je wilt en dan kies ik uit wie het wordt.)

[ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 14:32 ]

Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!