• heey x)

    ik heb een vraagje(k weet ik vraag veel (A))

    naja hier komt die :

    als je een filmpje wilt maken en die op youtube wilt zetten heb je movie maker voor nodig toch??maar ik weet niet hoe ik hem niet downloaden,en is een filmpje maken moeilijk??alvast bedankt


    dikkeee kisss Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    nobody??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Volgensmij heb je dat niet nodig,kheb ookal 2 filmpjes op yt gezet en heb ook geen moviemaker dinges x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hoe je hem moet downloaden? Kan je 'm niet gewoon opzoeken via google en kom je dan niet op een site? Ik weet niet zker hoor.. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb er btw nog niet echt van gehoord dat je hem moet downloaden voor youtube.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    als het goed is heeft elke pc een movie maker :O.!


    Nvt

    iedergevals ik heb er 1 en daar staat wel windows voor ik weet niet of jij natuurlijk windows heb of iets anders?


    Nvt

    Volgensmij heb je dat niet nodig,kheb ookal 2 filmpjes op yt gezet en heb ook geen moviemaker dinges x]


    hoe heb je het dn gedaan?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    hoe heb je het dn gedaan?

    Gewoon als je een filmpje met je cam,camera,of mobiel hebt gemaakt dan zet je die op je pc en van je pc zet je hem weer op youtube :Y)


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Gewoon als je een filmpje met je cam,camera,of mobiel hebt gemaakt dan zet je die op je pc en van je pc zet je hem weer op youtube :Y)


    maar eigelijk bedoelde ik dat je bij. een liedje heb en daar doe je foto's en zeu bij(A)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ooit informatica gehad?
    En het is net als autorijden als je niet oefent zal je het ook nooit lukken.
    EN LANG LEVE INTERNET daar zijn tuto's te vinden.

    (...)

    maar eigelijk bedoelde ik dat je bij. een liedje heb en daar doe je foto's en zeu bij(A)

    dat kan je idd met movie maker doen maar ik heb hem al standaart op me pc,


    Nvt

    (...)

    maar eigelijk bedoelde ik dat je bij. een liedje heb en daar doe je foto's en zeu bij(A)

    Ooh ja dat moet je gewoon met zo'n programma doen die altijd al op je pc staat, die opslaan in een map ofzo en vanuit daar op youtube zetten ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    uhhmmm miss vinden jullie me nu dom maar hoe heet da programma dan??:$ ik heb windows....


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    vdr nobody?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    bij mij heet dat programma windows movie maker
    bij mij stond hij er al op bij start en dan alle programma's en daar tussen stond hij bij mij misschien bij jou ook?


    Nvt