• Ik ben aan een verhaal begonnen over Justin Bieber (hij is nog niet geactiveerd).
    Ik wil hem alleen niet alleen doen, dus als je samen wilt schrijven met mij, stuur me dan een privé bericht alsjeblieft.

    Ik heb al zo'n 16 hoofdstukken geschreven en ik wil hem activeren als ik iets van 30 hoofdstukken heb geschreven.

    Als je wilt weten waar het verhaal over gaat, stuur me dan een privé bericht! (:

    Als je geïnteresseerd bent, wil je dan even de volgende vragen invullen?




    Naam (in real):

    Leeftijd:

    Heb je al eens een story geschreven?:

    Zo ja, wat was je hoogste aantal abo's?:

    Ben je al eens in de top 5 gekomen?:

    Schrijf een stukje, zodat ik weet wat je schrijfstijl is:




    Mijn schrijfstijl:

    "Geweldig, echt fantastisch gewoon!" "Je bent dus duidelijk onder de indruk" zeg ik lachend tegen Sophie. Met grote ogen knikt ze langzaam haar hoofd. "Laten we hier nu maar weggaan, al die oude mensen maken me bang" grom ik. Ik bedank Ben, de man die mij een metamorfose heeft gegeven, en samen met Sophie loop ik de kapsalon uit. "Iedereen staart me aan." Abrupt raak ik verblind door een felle flits in mijn gezicht. "SOPHIE!" gil ik hysterisch. Harde lachende kreten verlaten haar mond. "Deze gaat dus mooi op twitter!"


    xxx Naomi

    [ bericht aangepast op 31 okt 2011 - 19:30 ]


    forever here for justin and ariana

    Je weet dat ik heel graag wil schrijven maar dat wou ik vorige keer dus ook, maar ik heb het zo druk. En ja, ik schop dit topic omhoog haha (:

    Naam (in real): Soraya
    Leeftijd: 14 jaar
    Heb je al eens een story geschreven?: ja
    Zo ja, wat was je hoogste aantal abo's?: 17 -iknowweinig-
    Ben je al eens in de top 5 gekomen?: ja
    Schrijf een stukje, zodat ik weet wat je schrijfstijl is: hoofdstuk uit mijn verhaal.

    'Gast ik mag hier niet eens naar binnen' zei ik tegen Liam terwijl we het huis van de familie McCurdy benaderde. Er was zojuist een feest aan de gang waar heel de stad voor was uitgenodigd, behalve de familie Horan. En moet ik net met mijn achternaam Horan heette. 'Hier zet dit ding op' fluisterde Liam terwijl hij me een masker in mijn handen duwde. Vragend keek ik van Liam naar het masker 'wat moet ik hiermee' 'opzetten en zeggen dat je met je achternaam Payne heet' Ik knikte. Eigenlijk best een slim plan. Rustig liepen we naar de ingang terwijl de beveiling naar onze achtenaam vroeg, shit ze konden natuurlijk aan mijn accent horen dat ik bij de Horan familie hoor, nerveus tikte ik Liam aan. 'Liam, ze horen aan m'n accent dat ik bij de Horan familie hoor' Hij knikte. 'Laat mij het werk maar doen' Ik knikte en hoopte op het goede. 'Naam' zei de grote breede man bij de deur. 'Wij horen bij de familie Payne' kwam er zelfverzekerd uit zijn mond. 'oke, loop maar door'. Rustig liepen we naar binnen. Grijzend keek ik liam aan, 'thanks dude' zei ik terwijl ik zijn boks aantikte, 'No problem, ik ben daar' zei hij terwijl hij naar een grijze tafel wees. Voordat ik nog iets kon zeggen was hij al verdwenen. Ik liep naar de grote zaal toe, overal waar ik keek zag je oude mensen de tango dansen, geen tieners. Fijn kon mijn dag nog slechter? 'Laat me los' hoorde ik opeens een prachtige meisjesstem schreeuwen. Ik draaide me om te kijken waar het geluid vandaan kwam. Ze was prachtig..

    [ bericht aangepast op 8 dec 2011 - 20:24 ]


    My biggest fear is oblivion.