• ik word letterlijk gek van mezelf.
    Het ging eindelijk weer een tijdtje goed met me, tot de dood van een 'vriend' van me.
    Tenminsten, na die tijd is het weer zwaar achteruit gegaan.
    Bij iedereen die iets aardigs zeg of er voor me probeert te zijn, krijg ik het gevoel dat ze een spelletje met me spelen.
    Aangezien ik ook een groot spel was voor die 'vriend'
    Ik had nooit gedacht dat zijn dood me zoveel zou doen. maar ik ben er nu wel klaar mee.
    Ik wil weer gewoon normaal tegen mensen kunnen praten zonder dat ik er wat achter ga zoeken en ik wil mezelf niet meer in slaap hoeven huilen.
    Niet meer de helle dag met een glimlach op me gezicht lopen terwijl ik eigenlijk alleen maar wil huilen.
    Ik weet dat het niet alleen door zijn dood komt, maar het heeft er wel alles laten uitkomen. toen begrepen mensen opeens wel hoe ik me voelde en waarom ik de helletijd moest huilen.
    Ik heb er gewoon geen zin meer in.
    Ik wil weer normaal leven, en niet alles willen doen wat god verboden heeft.
    Ik wil nooit meer verliefd worden en gelukkig zijn met mezelf.
    Ik wil mezelf niet meer kwellen door zielige liedjes en zijn opgenomen stem te luisteren.
    Ik ben er klaar mee.

    en dit, moest er gewoon even uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil nooit meer verliefd worden en gelukkig zijn met mezelf.

    Daar kan ik mezelf ook volkomen in vinden.
    Sterke... het duurt vaak een tijdje voor je over zoiets heen bent... Het is goed dat je het opschrijft hier, dat helpt. (flower)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Goedzo, nu ben je het iniedergeval kwijt.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sterkte (flower)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Opgenomen stem?

    Hale schreef:
    Opgenomen stem?

    filmpje van hem, waar je hem hoort praten maar niet ziet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    I know what you're feeling.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sterkte! En mooi geschreven btw, ik ga even kijken of je nog leuke stories hebt.


    "We're all afraid to talk about what stares at us from the dark" - Wintergirls

    Sterkte, krijg al tranen in me ogen als ik me moet bedenken als ik m'n beste vriend verlies


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nou, dan kan je er nu weer tegenaan. :Y)

    Hecate schreef:
    Sterkte! En mooi geschreven btw, ik ga even kijken of je nog leuke stories hebt.

    Dankje.
    Ik heb alleen sa's
    rust in vrede gaat over het verlies van die 'vriend.'


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Skrill3x schreef:
    (...)
    filmpje van hem, waar je hem hoort praten maar niet ziet.


    O ok.

    Nee maar lieve schat.

    De jongen die mij veel pijn heeft gedaan is dan niet dood maar hij ligt wel in de goot.

    En je kan om hem huilen enzo maar daar schiet je niets mee op...

    Hale schreef:
    (...)

    O ok.

    Nee maar lieve schat.

    De jongen die mij veel pijn heeft gedaan is dan niet dood maar hij ligt wel in de goot.

    En je kan om hem huilen enzo maar daar schiet je niets mee op...

    Zeg dat maar als hij ook zelfmoord pleegt. dan hou jij het ook niet droog hoor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Skrill3x schreef:
    (...)
    Zeg dat maar als hij ook zelfmoord pleegt. dan hou jij het ook niet droog hoor.


    Nee dan zou ik kapot gaan van verdriet.

    Maar lieve schat....

    Je moet weten dat het leven verder gaat.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee dan zou ik kapot gaan van verdriet.

    Maar lieve schat....

    Je moet weten dat het leven verder gaat.

    nou dan.
    En dat weet ik. maar het is makkelijker gezecht als gedaan. als bijna alle plekken, liedjes en weet ik het wat. je aan hem herinneren.
    Ik snap dat jij er zo makkelijk over denkt. maar daarom zeg ik. Wacht maar tot het jezelf overkomt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''