Hi!
Ik ben met een verhaal bezig en ik zoek nog een mooie titel. Ik heb er zelf al een paar bedacht maar als jullie nog iets weten drop het dan hieronder!
Het verhaal gaat over een meisje, haar beste vriendin wordt vermoord en zij wordt verdacht. Zelf weet ze dat ze onschuldig is, maar ze heeft niets om haar onschuld te bewijzen. De politie heeft juist genoeg om te bewijzen dat zij wel de moordenaar is, vooral omdat ze een goed motief heeft.
In paniek vlucht ze. Ze besluit zelf op zoek te gaan naar de moordenaar om haar onschuld te bewijzen. Alleen hoe vind je een moordenaar, als je niet wilt hij hij jou vind?
Het genre is thriller en romantiek, omdat er ook redelijk wat romance in voorkomt.
Ik had de volgende titels bedacht.
Till the edge of the world (Omdat ze tot het eind van de wereld wil gaan om de moordenaar te vinden)
When the Bullet hits the Bone (Het gaat nou eenmaal over een moord, maar ik weet niet of dit echt een aantrekkelijke titel is??)
Hold me in your arms forever (Ze wil haar beste vriendin natuurlijk weer terug, en tijdens haar zoektocht ontmoet ze een jongen op wie ze hopeloos verliefd wordt)
Broken Dreams
Drop jullie keuze hieronder, of als je andere suggesties hebt!!
The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.