• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:03 ]

Ja, zo gaat dat hier ook. Maar ja, je ouders kunnen inderdaad de baas over jou spelen en niet andersom, er is weinig wat je eraan kunt doen.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Dat was bij mij vroeger ook zo. Nu kan mijn moeder een scheldwoorden terug verwachten als ze mij uitscheld.

Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Taize schreef:
    Ja, zo gaat dat hier ook. Maar ja, je ouders kunnen inderdaad de baas over jou spelen en niet andersom, er is weinig wat je eraan kunt doen.

Ja ik weet het... Maar een beetje respect voor elkaar is toch wel normaal?
    Ik voel me nu gewoon erg rot, ik bedoel, mijn vader maakt me uit voor een trut.
    Dat vind ik niet echt normaal.
    Ik heb ook gevoelens. Die kunnen ook gekwetst worden.

Reassurance schreef:
    Dat was bij mij vroeger ook zo. Nu kan mijn moeder een scheldwoorden terug verwachten als ze mij uitscheld.

Ik denk niet dat je er veel aan kunt doen.

Nja, laat ik dat maar niet doen. Ik denk dat IK maar beter het goede voorbeeld kan geven in dit huis. Anders gaan ze het ook nog tegen me gebruiken.

Ik denk dat als ze dit weer flikken, ik een serieus gesprek met ze aan ga. Ik ben het echt zat.

ik scheld mama heel vaak uit, alleen dat is voor de lol. Dan zeggen we dingen zoals trut, bitch en dat soort dingen. In een discussie scheld ik sowieso nooit, want dat maakt je erg zwak

Alleen maar tranen van geluk

Lewis schreef:
    ik scheld mama heel vaak uit, alleen dat is voor de lol. Dan zeggen we dingen zoals trut, bitch en dat soort dingen. In een discussie scheld ik sowieso nooit, want dat maakt je erg zwak

Zelfs voor de gein zou ik het nog niet doen, maargoed dat is jullie humor natuurlijk. (:
    En inderdaad, als je in een discussie gaat schelden ben je echt heel erg zwak.

Mijn scheldwoordenboek is nogal... uitgebreid. (bat)
    Maar ik zeg heel vaak: 'Jezús!' en dan worden ze boos, haha. :'D Terwijl ze zelf wel de hele tijd met 'Godverdomme' en 'Kut' zitten te schelden. :'D

"Well, well. Look who we've got here!"

Roux schreef:
    Mijn scheldwoordenboek is nogal... uitgebreid. (bat)
    Maar ik zeg heel vaak: 'Jezús!' en dan worden ze boos, haha. :'D Terwijl ze zelf wel de hele tijd met 'Godverdomme' en 'Kut' zitten te schelden. :'D

Ik zeg ook vaak 'jezus' of 'god' (niet dat ik gelovig ben ofzo :'D) en dan gaat m'n vader weer zo'n reactie maken met; Ja, wat is er?
    -diepe zucht-
    En ik vind dat dus echt niet grappig meer.

Dat zou ik niet pikken als mijn vader trut tegen me zou zeggen en dan word mijn moeder ook boos dus volgens mij moet je inderdaad eens goed met je ouders gaan praten

Physics is awesome

Mijn ouders worden al kwaad om het woord 'Fuck' of 'Kut'. Echt zo dom. Wat is er nou zo erg aan die woorden. En dan denken me ouders ook nog dat ze cool zijn als ze de woorden 'bullshit' en 'bitch' gebruiken. Srsly.. :X

26 - 02 - '16

Mijn ouders zijn gelukkig niet heel erg streng op dat vlak. Alleen echt erge dingen als 'godverdomme' kan bij hen niet door de beugel. En nouja, maar het is dan ook wel zo dat als hun zoiets zeggen dat ik er ook iets van zeg. Op dat vlak zijn mijn ouders echt heel erg redelijk.

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Nightcrawler schreef:
    (...)
    Ik zeg ook vaak 'jezus' of 'god' (niet dat ik gelovig ben ofzo :'D) en dan gaat m'n vader weer zo'n reactie maken met; Ja, wat is er?
    -diepe zucht-
    En ik vind dat dus echt niet grappig meer.

Zooo herkenbaar. Echt, hij heeft die grapjes zo vaak gemaakt dat het gewoon doodirritant is.
    Maar ik heb hetzelfde, alleen scheld ik terug en negeer ik ze verder. Veel is er niet aan te doen vrees ik :/

We can't spend our lives waiting to live.

Laten we zeggen, als mijn vader iets van trut tegen me zegt slaat mijn woordenboek open en die is nogal, tja, erg groot.
    Ik mag niet tegen mijn ouders schelden, dan mogen hun het ook niet tegen mij - end of story.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Ouders hebben vaak het gevoel dat ze meer mogen. Tuurlijk mogen ze wel meer, maar als er regels zijn in huis vind ik ook dat iedereen die leeft in huis zich eraan moet houden. Jong of oud.

Don't dream your life, but live your dream!

dat was hier ook zo ja..
    mn moeder valt wel mee maar mn vader, jezus.
    het kan me nu niks meer schelen wat hij zegt, hij heeft het zelf toch al verpest. het enige wat je kan doen is erover praten met ze

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.