• Dat is toch te bespottelijk voor woorden? x.x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    The Fuck O_o

    Waar slaat dat op!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    What the hell?! O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat? D:
    Dat is zo... Raar.
    Ik snap het wel, in het ziekenhuis is het al druk genoeg. Maar ze viel ín het ziekenhuis.
    Je hebt 100% gelijk, achterlijke Amerikanen.


    Destroy what destroys you.

    Dilemma schreef:
    Wat? D:
    Dat is zo... Raar.
    Ik snap het wel, in het ziekenhuis is het al druk genoeg. Maar ze viel ín het ziekenhuis.
    Je hebt 100% gelijk, achterlijke Amerikanen.


    Die zijn zó panisch met verzekeringen e.d., maar kom op zeg! Waar heb je het dan nog over? D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    What. The. Fuck.


    Life is hard and then we die

    Ze viel in een ziekenhuis? Omg, dat is serieus belachelijk, wat voor opleiding heeft dat personeel daar gehad dat ze een ambulance moeten bellen, voordat ze haar kunnen helpen? --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    WTF! =O


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    OMFG
    Maar noem niet alle Amerikanen achterlijk, want ik ben deels Amerikaans(Ik ben er zelfs geboren)
    Dat is echt belachelijk
    Wat voor opleiding heeft dat personeel gehad??


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Das best dom :3


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Mutant schreef:
    Ze viel in een ziekenhuis? Omg, dat is serieus belachelijk, wat voor opleiding heeft dat personeel daar gehad dat ze een ambulance moeten bellen, voordat ze haar kunnen helpen? --'


    Ik denk eerder dat het is dat ze mensen zonder een verzekering niet/nauwelijks helpen daar ... Ze zullen niet anders geleerd hebben. Maar kom op, dat gaat toch tegen je instinct in om zo iemand te laten liggen voor (eventueel) dood? D:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    CrispsPink schreef:
    OMFG
    Maar noem niet alle Amerikanen achterlijk, want ik ben deels Amerikaans(Ik ben er zelfs geboren)
    Dat is echt belachelijk
    Wat voor opleiding heeft dat personeel gehad??


    Dat jij deels Amerikaans bent heeft toch nauwelijks iets te maken met het falen van het Amerikaanse systeem?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Melodies schreef:
    The Fuck O_o

    Waar slaat dat op!!


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Dat jij deels Amerikaans bent heeft toch nauwelijks iets te maken met het falen van het Amerikaanse systeem?

    Waarschijnlijk door je titel.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Waar slaat dat op! Kom op zeg!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dehumanized schreef:
    (...)

    Dat jij deels Amerikaans bent heeft toch nauwelijks iets te maken met het falen van het Amerikaanse systeem?




    *kuch*je titel*kuch*
    Je titel is: 'Achterlijke Amerikanen...'


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.