• Meeeeh, vandaag heb ik de eindtoets van een van mijn vakken. Het is opzich best te doen, maar ik stress hem er wel voor D:
    Het is zoveeeeeel (meer dan 400 bladzijdes) en het gaat over van alles en nog wat en het is gewoon D:

    Hebben jullie vandaag ook toetsen of stressen jullie ergens anders voor?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 8:34 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik stress omdat ik mijn engels woordjes maar niet in mn hoofd krijg en ik vanavond weer bijles heb en ze dan moet kennen. (Volgende week heb ik van dit woordjes een toets namelijk)

    Welk vak is het dan?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2011 - 8:40 ]

    Ik heb tentamenweek, maar stress hebb ik niet, omdat ik me erbij heb neergelegd dat ik het ga verneuken:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik moet deze week iets af hebben.

    Mutant schreef:
    Ik heb tentamenweek, maar stress hebb ik niet, omdat ik me erbij heb neergelegd dat ik het ga verneuken:W

    Ik volgende week en daar stress ik hem ook voor, hoewel ik hem denk ik wel goed zal doen.

    Krullie schreef:
    Ik stress omdat ik mijn engels woordjes maar niet in mn hoofd krijg en ik vanavond weer bijles heb en ze dan moet kennen. (Volgende week heb ik van dit woordjes een toets namelijk)

    Welk vak is het dan?

    Succes!
    Het vak zelf heet CCNA en zijn lessen / is een cursus tot Cisco Certified Network Administrator. Oftewel ik doe van alles en nog wat op het gebied van netwerkbeheer. En dat houdt weer in dat ik moet bv. een heel subnet kan opstellen en ervoor moeten zorgen dat ze zowel onderling als ook met het internet kunnen communiceren. Ik moet leren op welke manieren je kunt verbinden met het internet en ga zo maar door. Je snapt er vast amper iets van (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan het wel, je bent er hartstikke goed in!
    Succes!


    Your make-up is terrible

    Dat klinkt als een vervolgopleiding van informatica of in ieder geval iets wat daarmee heeft te maken. En ik stress helaas ook want ik moet presenteren maar ik heb samen met mijn groepje geen powerpiont


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Je kan het wel, je bent er hartstikke goed in!
    Succes!

    Dankjewel schatje (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eyes schreef:
    Dat klinkt als een vervolgopleiding van informatica of in ieder geval iets wat daarmee heeft te maken. En ik stress helaas ook want ik moet presenteren maar ik heb samen met mijn groepje geen powerpiont

    Oooh, dat is kut. Succes!
    Ik doe ICT Beheer, daar leer ik dus de meest belangrijke dingen en kan ik straks elke kant op ^^ Echt informatica is meer met programmeren en scripten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben nu al in de stress, terwijl ik vakantie heb. Wauw, I love my life.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nou hoor ik dus dat ik hem pas maandag heb :W
    Kut school.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik heb gelukkig vakantie, ik werd helemaal gek van school!
    maar succes in ieder geval (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik heb bijna iedere dag stress, maar bon..
    Veel succes voor maandag dan, het lukt jou wel!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vakantie _O_


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Reseda schreef:
    Ik ben nu al in de stress, terwijl ik vakantie heb. Wauw, I love my life.(no_chears)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Negligible schreef:
    Ik heb bijna iedere dag stress, maar bon..
    Veel succes voor maandag dan, het lukt jou wel!

    Komt wel goed en dankjewel ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.