• nou wij hadden dus zo'n heel oude camera vroeger en toen waren me ouders zeg maar verslaaft aan filmen en dat deden ze altijd op vakantie ! en toen was ik 5/6 jaar nou er je wil egt niet weten wat ik daar allemaal deed >,<
    1; ik ging rondspringen en deed vet druk!
    2; dat was 's avonds laat toen wou ik in de caravan slapen zie ik er vet moe en chagie uit ik zow; 'maar ik wil in de caravan slapen' me vader'een andere keer' 'maar ik wil nu!' 'neej Bo dat mag nie' 'nouhouw!' ga ik in me slaapzak liggen zodat ze me niet meer kunnen zien. zegt me broer zow; 'hoi mensen ik ben alex de vries van het jeugdjournaal! ik ben hier bij het verdreitigste meisje ter wereld kijk maar klop klop *tikt op me slaapzak*' je hoort een vaag geluid van mij. alex;'je ziet haar niet maar ze is er wel! wacht ik zal nog een keer kloppen' klop klop ik; 'nouhouw!!' ik kijk vet chagie en schiet in de lach alex;' ohneej ze het blijste meisje ter wereld!' --'
    3; ik ga bij vage muziek rondjes draaien midden op straat >,<
    en zo nog een aantal dingen =O!!


    when words fail, music speaks.

    Nou en ,,lol tog xD


    Crack a bottle

    OMG bij mijn ouders ook want toen was ik nog zo'n klein schattig meisje!! I mean ze kunnen wel een hele winkel beginne over filmpjes van mij van vroeger Zo beschamend :S

    x'D tis idd best wel melig want er staan ook dingen op van me broer >,< das melig ^^
    en ook zow ware we bij een circus ging ik popcorn naar me vader gooien. doet me moeder dat ook zegt ze daarna; Bo niet doen!


    when words fail, music speaks.

    Mijn broer en ik gingen vroeger altijd de verdwijn truc doen x"D Camera aan, ik zwaaien mijn broer aankondigen, camera uit, ik snel wegkruipen, camera weer aan 8D
    Echt grappig ;P


    Mew <3

    Ik was een raar kind x'D Ik liep telkens tegen dingen op en viel overal van >< Gevolg; veel naar het ziekenhuis

    @ Yentl
    jaah want dan staan er weer dingen op waar je denkt dan; WTF! hoe kan ik dat ooit doen >,<


    when words fail, music speaks.

    @ Yentl
    jaah want dan staan er weer dingen op waar je denkt dan; WTF! hoe kan ik dat ooit doen >,<


    OMFG ja :s loop ik als 3 jarige kleuter in me nakie op t strand van Frankrijk dat hoef ik echt nie te zien :S MAARJA dat is GELUKKIG verleden tijd :P

    (...)

    OMFG ja :s loop ik als 3 jarige kleuter in me nakie op t strand van Frankrijk dat hoef ik echt nie te zien :S MAARJA dat is GELUKKIG verleden tijd :P

    whaha x] nou ik dan; zitten we met zijn 4en om half 12 's avonds nog mijn haar te doen >,< en dan zit ik zow int water met me bandjes op ^^ of dan is daar zo dat ene met clowns ofzo en dan doen we de hokie pokie ofzoow en dan ren ik keihard naa dat mens toen om een high 5 ^^


    when words fail, music speaks.

    (...)
    whaha x] nou ik dan; zitten we met zijn 4en om half 12 's avonds nog mijn haar te doen >,< en dan zit ik zow int water met me bandjes op ^^ of dan is daar zo dat ene met clowns ofzo en dan doen we de hokie pokie ofzoow en dan ren ik keihard naa dat mens toen om een high 5 ^^


    x] :P ik was in parijs toen was ik nog echt klein en toen ging goofy me aaien en toen kotste ik over hem heen -.-'

    (...)

    x] :P ik was in parijs toen was ik nog echt klein en toen ging goofy me aaien en toen kotste ik over hem heen -.-'

    OMG das egt erg >,< oohjah doet me denken aan toen ik 6 was en toen ginge we ook naar disney ^^ toen gingen me neef&me broer spelen met hun pistool en toen viel dat ding pakte ik het op en prikte hun x] en toen was ik over-blij x33


    when words fail, music speaks.

    (...)
    whaha x] nou ik dan; zitten we met zijn 4en om half 12 's avonds nog mijn haar te doen >,< en dan zit ik zow int water met me bandjes op ^^ of dan is daar zo dat ene met clowns ofzo en dan doen we de hokie pokie ofzoow en dan ren ik keihard naa dat mens toen om een high 5 ^^


    x] :P ik was in parijs toen was ik nog echt klein en toen ging goofy me aaien en toen kotste ik over hem heen -.-'

    Ik dan! Mijn ouders hebben een filmpje gemaakt terwijl ik dans en zing(ugh wie wilt er een drol zien dansen?)
    en dat mijn haar wordt gewassen("Neeeeee zijn we knaar?")

    (...)
    OMG das egt erg >,< oohjah doet me denken aan toen ik 6 was en toen ginge we ook naar disney ^^ toen gingen me neef&me broer spelen met hun pistool en toen viel dat ding pakte ik het op en prikte hun x] en toen was ik over-blij x33


    whaha x] ik sloeg de vrienden van me broers altijd met een houten lepel

    O mein gott Bo jij bent schattig!<3


    I do not hook up.

    (...)

    whaha x] ik sloeg de vrienden van me broers altijd met een houten lepel

    ^^ ik ging altijd achter iedereen aan die een ijsje had voor een likje ^^


    when words fail, music speaks.