• Ik hoor jullie al zuchten, maar ik wil even weten of dit überhaupt gelezen gaat worden:

    Mandy's tante is vermoord. Iedereen is verdrietig, de politie kan geen dader vinden. Natuurlijk wilt Mandy weer alle aandacht krijgen, zoals altijd, en gaat ze zelf op onderzoek uit, maar al snel komt ze erachter wie de moord heeft gepleegd, en dat is iemand die ze totaal niet verwacht had.


    Okay... Slechte samenvatting ^.^

    Eventjes invullen graag:
    Do/don't?
    Origineel?
    Titel?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 22:23 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Do/don't? Do
    Origineel? Ja
    Titel? Dont know...
    Extra opmerking? Aangezien er staat 'Papa's geheim' weet je bijna gelijk dat haar vader de moord heeft gepleegt (: dus dat zou ik weg halen ^-^
    Wil je me waarschuwen als je begint?


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    MustacheMe schreef:
    Do/don't? Do
    Origineel? Ja
    Titel? Dont know...
    Extra opmerking? Aangezien er staat 'Papa's geheim' weet je bijna gelijk dat haar vader de moord heeft gepleegt (: dus dat zou ik weg halen ^-^
    Wil je me waarschuwen als je begint?

    Okay, bedankt! Dat haal ik wel eventjes weg ja.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    (...)
    Okay, bedankt! Dat haal ik wel eventjes weg ja.


    Ghehe (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    En wat vinden anderen ervan? ^.^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Do/don't? Wel doen
    Origineel? Nou, niet echt, maar dit soort verhalen slaat altijd goed aan ;)
    Titel? Nee, ik weet niks... helaas


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Eventjes invullen graag:
    Do/don't? Do
    Origineel? Mwah, ligt eraan hoe het verhaal gaat lopen straks & of je de spanning goed weet op te bouwen.
    Titel? The Unexpected (het onverwachte)


    Here & Now

    Joachim schreef:
    Eventjes invullen graag:
    Do/don't? Do
    Origineel? Mwah, ligt eraan hoe het verhaal gaat lopen straks & of je de spanning goed weet op te bouwen.
    Titel? The Unexpected (het onverwachte)

    Thanks voor de titel! =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...