• Dus ik ga in november naar Thirty Seconds To Mars in Antwerpen -yay!- maar sinds het de eerste keer is dat ik naar een concert van hun ga, vraag ik me af om hoe laat ik daar moet zijn. Rekening houdend met de volgende puntjes; ik ben amper 1m55, ik zou eigenlijk heel graag goed kunnen zien (front row? :'D) & ik wil liever niet in één of andere ruige moshpit belanden want dan ben ik gegarandeerd zo plat als een pier.
    Dus iemand enig idee om hoe laat ik daar dan zeker moet zijn? :'D

Ten laatste 15u..
    (Wanneer gaan de deuren open?)

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:
    Ten laatste 15u..
    (Wanneer gaan de deuren open?)

Ik ben sowieso al van plan om ergens 's morgens te gaan, haha & ik denk 7 uur of zo?

Ehm, is er daar geen balkon? Want dan zou ik daar gaan staan als ik jou was. Ik ben namelijk ook een dwergje (1m60), dus ik zorg altijd dat ik op een balkon sta als het kan. Dan kom je ook niet in moshpits ofzo en zie je nog wat! Verder zou ik sowieso niet proberen om ver vooraan te gaan staan, ik vond de 30stm fans op Pinkpop nogal eng en agressief.. Je kunt net zo goed ergens in het midden gaan staan en gaan springen, dan zie je ook genoeg! :'D

Ameera schreef:
    (...)
    Ik ben sowieso al van plan om ergens 's morgens te gaan, haha & ik denk 7 uur of zo?

Aaaah, haha. Nu verklaar ik je zot.
    Maar dan ga je volgens mij wel op de eerste rij staan ja :p

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Eh.. ik heb in mijn ervaring meegemaakt dat wanneer je helemaal vooraan staat, dat je relatief veilig bent voor pits, want die zijn d'r meestal een paar meter naar achteren, maar zou sowieso wel oordoppen meenemen. Als je helemaal vooraan staat heb je vaak iets minder last van het geluid dan wanneer je een paar meter naar achteren opschuift, maar die decibellen zijn alsnog niet misselijk en een paar oordoppen zijn echt geen overbodige luxe ;o

No growth of the heart is ever a waste

IK. WIL. OOK. D:
    Bwaaah je maakt me echt jaloers nu xd.
    Ik heb btw wel ervaring met klein zijn en naar concerten gaan (cat).
    Dus als ik jou was, zou ik gewoon zo vroeg mogelijk gaan, want op zo'n balkon staan vind ik persoonlijk helemaal niks, ik wil gewoon altijd vooraan staan. (':

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Like 8'o clock

Firm believer of all that is magic

Negligible schreef:
    (...)
    Aaaah, haha. Nu verklaar ik je zot.
    Maar dan ga je volgens mij wel op de eerste rij staan ja :p

Ach weet je, ik doe het alleen voor hen. Voor andere groepen zou ik dat ook nooit doen, maar voor hen wel :Y)

@Dursley
    Geen idee of daar een balkon is maar zoals Badges zegt vind ik het veeeeel leuker om vanvoor te staan. Met All Time Low heb ik één keer uit noodzaak op het balkon moeten staan, en dat vond ik minder leuk (:

@C18
    Ik heb meestal wel het geluk van vooraan te kunnen staan. Bij Rise Against op Werchter stond ik ook vooraan en er werd -dankzij- de pits wel wat geduwt maar ik heb geen last gehad. Maar ik ben ooit bijna is zo'n gigantische pit terecht gekomen & dat wil ik liever niet meer voorhebben + oordopjes neem ik altijd mee (: