• Het leek allemaal zo goed te gaan, na tijden van zelfhaat kon ik mezelf eindelijk accepteren. Ik kon eindelijk naar mezelf kijken en zeggen dat ik mooi was en zeggen wat ik wilde, omdat mijn persoonlijkheid goed was. En het is allemaal verpest.
    Ik kan nu wel heel leuk de schuld op iemand anders gaan schuiven, maar het zal toch wel aan mij moeten liggen? Dit is de derde school waarop ik heb gezeten en de derde school waarop ik gepest wordt. Het ligt dus niet aan hun, het moet aan mij liggen. Misschien ben ik raar, denk ik raar, zie ik er stom uit, ben ik dik of gewoon lelijk. Laat ik dat misschien maar weglaten, wat het bovengenoemde vind ik nu van mezelf. Ik wil gewoon dat alles voor bij is, ik heb er zo gewoon geen zin meer in. Hiermee bedoel ik dus niet dat ik dood wil, er zijn nog mensen aan wie ik denk. Mijn familie, mijn beste vriendin, mijn vriendje en mijn vrienden, zij houden wél van mij, dat is toch een reden om door te gaan, of ik zie het nou verkeerd?
    En nog één ding, ik wil gewoon bewijzen dat ik niet dom en lelijk hoef te zijn. Eigenlijk dwing ik mezelf weer om perfect te worden, het gaat gewoon weer helemaal fout.

    Sorry voor dit warrige verhaal, ik had dit nodig om alles even op orde te krijgen.


    Ik ben gemeen xoxo

    *cyber hug*

    Ik kan me geloven dat je kut voelt. Waar ik ook kom er zijn altijd mensen die mij niet mogen om het feit dat ik anders ben.Ze proberen me onderuit te krijgen, maar ik heb ze al laten weten dat ik sterk ben.Ga naar je mentor of een vertrouwenspersoon op school.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Nee, dat zie je helemaal niet verkeerd. Het is goed dat je zo denkt, want die mensen houden inderdaad van je. Laat je niet zo naar beneden halen door anderen die je niet kennen. Ze weten helemaal niet waar ze het over hebben en proberen zichzelf beter te voelen op die manier. Ik weet dat het moeilijk is om dat te geloven of om je er niets van aan te trekken. Maar je moet het toch proberen, want zij zien waarschijnlijk iemand die je helemaal niet bent.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het kan misschien zijn dat je er wat onzeker uit ziet en dat ze je daarom nemen. Dat gebeurd ook bij mij, ik zie er netjes uit en meteen noemen ze me "nerd". Ik denk zelf: boeit mij wat hoe ik eruit zie. Ik mag er zijn, ik ben wie ik ben. Die kinderen zijn gewoon zielig, jij moet trots op jezelf zijn dat jij op deze leeftijd al weet hoe je aardig tegen anderen moet doen. Zij weten dat blijkbaar niet met hun domme koppen. Ze kunnen allemaal wegrotten in de hel.

    Sorry hoor, maar ik word er echt chagrijnig van als ik lees hoe zielig sommige kinderen kunnen zijn en dat ze anderen pesten. Ik bedoel, dat doe je toch niet?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Het kan misschien zijn dat je er wat onzeker uit ziet en dat ze je daarom nemen. Dat gebeurd ook bij mij, ik zie er netjes uit en meteen noemen ze me "nerd". Ik denk zelf: boeit mij wat hoe ik eruit zie. Ik mag er zijn, ik ben wie ik ben. Die kinderen zijn gewoon zielig, jij moet trots op jezelf zijn dat jij op deze leeftijd al weet hoe je aardig tegen anderen moet doen. Zij weten dat blijkbaar niet met hun domme koppen. Ze kunnen allemaal wegrotten in de hel.

    Sorry hoor, maar ik word er echt chagrijnig van als ik lees hoe zielig sommige kinderen kunnen zijn en dat ze anderen pesten. Ik bedoel, dat doe je toch niet?

    Ik snap de lol van pesten ook niet echt. Ze weten dondersgoed waar ze mee bezig zijn, ze weten echt wel dat ze anderen aan het vernielen zijn.. Is dat nou gevoel voor humor?


    Ik ben gemeen xoxo

    En zo voel ik me dus ook. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'