• Ik weet dat sommige van jullie mij rare dromen leuk vinden.(cat)

    Ik droomde vannacht dat ik met mijn klas op vakantie was. Opeens kwam er een beest binnen, een jonkie, het was een soort kruising tussen een eenhoorn en een stier. Echt píkzwart was dat beest met van die felle witte hoeven, hij had een soort van hoorn op zijn neus en twee kleine, schattige, hoorntjes op zijn kop. Het was echt een ongelooflijk lief beestje.
    Iedereen was natuurlijk bang, al helemaal toen plotseling zijn moeder ook kwam, dat was wel gewoon een stier (met dezelfde keuren). De stier maakte natuurlijk een heleboel heisa, maar ging weer weg toen het zijn kind zag en nam hem natuurlijk ook mee. Dit ging een paar dagen zo door, wat heel vervelend was omdat we steeds weer alles opnieuw moesten opbouwen als die stier was geweest.
    Uiteindelijk kwam ik erachter, dat die stier rustig werd als je een oude familiefoto liet zien. How weird is that?:'D
    En toen we dat eenmaal doorhadden, mochten we gewoon allemaal knuffelen met dat kindje. Hij en ik waren helemaal 'verliefd' op elkaar. God, I love that animal, alleen zo jammer dat het maar een droom was.
    Aan het eind van mijn droom kon de stier praten en was hij blij dat ik goed voor zij kind zorgde.

    Wat hebben jullie gedroomd?(bloos)


    everything, in time

    Ik weet dat niet meer haha.


    The good old times.

    Haha lol*O*

    Ik droomde dat ik weer naar Destine mocht, en nu helemaal vooraan stond en door Hubrecht meegetrokken werd op het podium(nerd) En nee, dit verzin ik niet(cat) Maar toen stoorde mijn vader me, en toen was het einde droom:8


    Where words fail, music speaks

    Failhare schreef:
    Haha lol*O*

    Ik droomde dat ik weer naar Destine mocht, en nu helemaal vooraan stond en door Hubrecht meegetrokken werd op het podium(nerd) En nee, dit verzin ik niet(cat) Maar toen stoorde mijn vader me, en toen was het einde droom:8


    Aaaaawh, stomme vader! De droom klinkt wel awesome. -wbw


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Aaaaawh, stomme vader! De droom klinkt wel awesome. -wbw
    Jaah, ik had zo graag geweten wat er was gebeurd als ik op het podium stond ):


    Where words fail, music speaks

    Awh:9~


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Thats cute :3
          Ik droomde dat ik iets moest verbergen in het zand, ik zat middenin Turkije, allereerst zat ik in een prachtig, vochtig deel, wat uitmondde op de droge, arme straten die bedekt waren met zand. Vanuit een tunnel kwam ik omhoog. Ik probeerde een kuil te graven, maar die viel steeds dicht. Er kwam een klein meisje aangelopen met wie ik begon te praten, zij hielp me een kuil te graven omdat ze ook iets wou verbergen, samen hadden we een kuil gegraven en onze herinneringen en bezittingen begraven, die niet veel groter waren dan een worm (/) en er uit zagen als een groen, schatiig tekenfilmwormpje (?).

    Al met al was het en leuke, stressvolle droom en vraag ik me af waarom ik droomde dat een worm mijn bezittingen en alles moest uitbeelden (?).


    Let it come and let it be