• (ik heb de huisregels gelezen maar als dit ook niet mag verontschuldig ik me al vast)

    Omdat steeds meer mensen hier rpgen vroeg ik me af of jullie nog leuke rpg sites kennen? (dat zijn dus sites die helemaal over een rpg gaan of sites die er speciaal voor gemaakt zijn)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Google is je beste vriend. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik heb een RPG site, maar daar zitten we nu met een vrij beperkte groep op zegmaar, dus moet even overleggen of de andere het ook goed vinden dat ik die doorgeef:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Klik :'D


    Let it come and let it be

    DEATHBAT schreef:
    Google is je beste vriend. :W


    niet de mijne :( die geeft alleen die helemaal dood zijn bijna of waar je bijna niet mee aan kan doen of van die gewone spelletjes (geloof me heb het al geprobeerd) en ook nog engelse (zo goed engels kan ik ook weer niet)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2011 - 13:38 ]


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    kiara2 schreef:
    (...)

    niet de mijne :( die geeft alleen die helemaal dood zijn bijna of waar je bijna niet mee aan kan doen of van die gewone spelletjes (geloof me heb het al geprobeerd)

    Oh, dit helpt wel :3


    Let it come and let it be

    Hogwarts RPG forum

    Als je van zweinstein houd:) Hij is nog in de bouw maar je kan al vast lid worden en misschien mensen die je kent van RPG vragen of ze het ook leuk vinden.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Bij mij ben je aan het goede adres! Ik heb een eigen RPG die gaat over New York en het quizlet topic vind je HIER, daarom staat de link naar de RPG site. Ik ken ook nog wel een aantal andere actieve RPG's, al is 't natuurlijk leuk als je met de mijne mee zou doen. Maar als je dus liever aan een ander meedoet, moet je maar even op mijn RPG bij de advertising onderaan kijken of het even aan me vragen, dan weet ik er wel wat ^^


    “Love is a contradiction.”

    Countenance schreef:
    (...)
    Oh, dit helpt wel :3


    die hele pagina heb ik al ooit gezien en nog steeds geen leuke nieuwe....
    en boven me thanx ik kijk er naar


    Dreams are the best thing in life, but dont lose yourself!

    Vroeger zat ik op het everytimeforum..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Engels, maar ja...

    Het is een subforum, maar daar RP ik :3
    de Avatar RPG is van mij


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ik zit op een paar forums.

    DEATHBAT schreef:
    Google is je beste vriend. :W


    comfort in c h a o s