Er is dus een jongen in mijn klas, D. en ik kan het heel goed met hem vinden enzo.
Hij zit ook pas sinds dit jaar bij me in de klas dus ik ken hem pas 5 weken ofzo,
maar we praten best veel via twitter enzo,
en toen zei hij laatst op twitter:
@Yvettoss is iemand waarmee ik het goed kan vinden en toch een beetje mee kloot:p
En dat vond ik best wel lief.
Maar toen de volgende dag hadden we Nederlands en toen liep hij de klas binnen maar hij kreeg de deur niet dicht, dus ik begon te lachen, lachte hij terug
Toen riep mijn docente ineens door de klas: Ja eigenlijk vind ik dat Yvette en D. gewoon moeten gaan daten hoor. Zal ik een datum voor jullie plannen? Misschien moet jullie gewoon zoenen om de spanning te verbreken.
Nou goed, toen werden we allebei zo rood als een tomaat en ging iedereen het daar ineens over hebben.
Sinds toen doet ie eigenlijk een beetje afstandelijk, hij praat nog wel maar niet meer zo uitbundig als eerst.
En nou tweette ie gisteren iets van; ze denkt dat ik niet bezig ben met haar, dat ik geen gevoelens heb voor haar, terwijl ik alleen maar denk aan haar, ze is mijn wereld
Nu hoeft dat natuurlijk niet over mij te gaan dat weet ik,
maaar nu weet ik het niet meer, ik weet ook niet of ik hem leuk vind en ik ben gewoon in de war.
Dit moest ik even kwijt. Sorry als ik zo veel zeur.
x
I'm in love with you and all your little things