Je voelt er niets van.
Normaal gezien boren ze je gaat je eerst wat goed (je voelt enkel wat getril), dan spuiten ze het uit met water (haha), dan spuiten ze de vulling erin en dan duwen ze zo'n huge ding op je tand om te drogen. (bloos)
Niet dat ik weet heb nog nooit een gaatje gehad. Maar ik moet vrijdag naar de tandarts voor een beugel. Heb nu rekkertjes in mijn mond en die zijn vet irritant.
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
Anitaaa schreef: Je voelt er niets van.
Normaal gezien boren ze je gaat je eerst wat goed (je voelt enkel wat getril), dan spuiten ze het uit met water (haha), dan spuiten ze de vulling erin en dan duwen ze zo'n huge ding op je tand om te drogen. (bloos)
Omg, gelukkig.
And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.
Gaatjes vullen zelf niet maar het boren kan gevoelig zijn. De tandarts gaat waarschijnlijk wel boren in je tand maar daar voel je niks van aangezien je een verdoving krijgt. Alleen voelt je wang daarna wel als een stuk leer of rubber want het is dan helemaal slap
Maar maak je geen zorgen, het doet geen pijn maar je zal het waarschijnlijk wel eng vinden. Ik hoop ook dat ik nooit gaatjes krijg
Ik heb twee wortelkanaalbehandelingen gehad en ik krijg een wortelpuntbehandeling. Gaatjes vullen voel je niet zo, gewoon relaxen, je voelt er echt bijna niks van.
Ik heb hele zachte tanden en die raken heel snel aangetast, als je gewoon twee keer per dag poetst en flost. Mondwater helpt ook enorm.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!
Anitaaa schreef: Je voelt er niets van.
Eyes schreef:
Gaatjes vullen zelf niet maar het boren kan gevoelig zijn. De tandarts gaat waarschijnlijk wel boren in je tand maar daar voel je niks van aangezien je een verdoving krijgt. Alleen voelt je wang daarna wel als een stuk leer of rubber want het is dan helemaal slap
Maar maak je geen zorgen, het doet geen pijn maar je zal het waarschijnlijk wel eng vinden. Ik hoop ook dat ik nooit gaatjes krijg
Gelukkig, ik was zo bang eh. Echt allemaal bedankt voor jullie advies/hulp.
And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.
iHoran schreef: je kan voor verdoving kiezen, ik doe dat nooit omdat ik echt heel bang ben voor prikken, dus als je zonder verdoving kiest kan het wel pijn doen.
Oh damn jawel had 1 keer een gaatje. En toen gaven ze mij een prik in me wang en ik dacht zekker 2 uur dat mijn wang dik stond maar dat voelde gewoon zo aan en dat was echt irritant man!
It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse
Gaatjes vullen niet, de verdoving wel. Het voelt net of de naald van de verdoving helemaal door je wang gaat en er aan de andere kant weer uit komt, bij mij tenminste.
“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”