• ik ga daar volgende week heen en vroeg me af of er nog meer mensen heen gaan op die dag of op een andere dag gaan of al zijn geweest (:

If you spread your wings, you can fly away with me.

Nope ik ga niet.

It's going to be difficult, but not impossible.

Daar krijg je mij niet heen. Veel te eng.

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Fauvism schreef:
    ik ga er al 4 jaar achter elkaar heen, en de eerste 2 jaren vond ik het ook dood eng, vooral die huizen, maar nu vind ik het nog wel eng maar daarna moet ik altijd lachen omdat ik geschrokken ben.

If you spread your wings, you can fly away with me.

ben 15 oktober geweest <3 en wat nou eng? Hilarisch xD! allemaal van die trutjes met liters foundation die hem scheiten, prachtig :W

- no offence to anyone or something =)-

I solemny swear i am up to no good

Ik wil wel maar ik ben 3 weken geleden naar Fantasieland in duitsland geweest. Dus het word nu wel even wachten tot ik weer naar een pret park mag.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Dubbele post.

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 11:32 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Gheh oeeh das best wel een goed idee, ik ga aan vriendinnen vragen om erheen te gaan :p ik ben enkel al in Bellewaerde geweest met halloween ^^

And in that moment, we were infinite.

Nee, maar ik wil gaan

You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

Fauvism schreef:

Firm believer of all that is magic

CrispsPink schreef:
    Nee, maar ik wil gaan

Some people are so poor, that the only thing they have is money.

Nee ik wil wel heel graag maar niemand kan/heeft zin om er geld in te stoppen :W
    Maarja, volgend jaar beter (krul)

[ bericht aangepast op 22 okt 2011 - 12:26 ]

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Nee... Ik zou nog eerder naar Bellewaerde gaan

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Ik wil halloween vieren! Maar waarschijnlijk gaat dat niet gebeuren.
    Ik heb wel vrij die dag overigens. (:

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik ben gisteren geweest (bloos)

Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

Daar wil ik zo graag heen maar niemand wilde mee.

"Ignite, my love. Ignite."