• ...Mij even te motiveren zodat ik mijn maatschappijwetenschappen-stencil ga invullen? Graag niet al te hardhandig a.u.b.

(Wie vindt trouwens ook dat de (headbang) smiley lijkt op Steve van Omnia?)

there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

Maatschappijwetenschappen. Oh, dat vak is leuk :3

SLOAN.

Ja, nu je het zegt, hij lijkt er inderdaad op xD

En dan nu het motiveren... ahem:

VUL JE MAATSCHAPPIJWETENSCHAPPEN-STENCIL IN! Het duurt maar even en als je ervan af bent, voel je je alleen maar opgelucht en veel minder opgefokt. Dus zet Quizlet eventjes uit, vul dat aantrekkelijke stencil (je weet wel dat je het in wil vullen) in en... kom weer terug! Wat je maar wil! Na het invullen van dat stencil kan je alles doen wat je wil, dan ligt de wereld voor je open!

Ik zeg, doen.

... But I'm weak, and what's wrong with that?

Als je het stencil niet invult krijg je een onvoldoende, faal je voor maatschappijleer, blijf je zitten, ga je van school af want je wilt niet blijven zitten, heb je niets te doen, ga je op straat hangen, krijg je 'foute' vrienden, kom je aanraking met drugs, wordt je verslaafd en ga je dood aan een overdosis.

Mijn advies: Vul hem in:W

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

*pakt zaag en begint lichaamsdelen te amputeren tot het stencil is ingevuld*

:Y)

quidquid excusatio prandium pro

Je moet het invullen anders stel je het nog meer uit en is het alleen maar nadelig voor jou! eventjes een paar minuten werk, is zo gebeurd :)(Y)