• Sinds kort woont mijn neef bij mij in huis.
    Door verschillende omstandigheden.
    Maar vanaf dat moment heb ik me zeg maar , niet meer zo veilig gevoeld hier in huis. En niet in staat alles te doen , wat ik voorheen wel kon doen.
    Ik vind het leuker als hij niet thuis is , dan dat hij er wel is.
    ;s

    Hebben jullie ook zoiets in je familie ?


    Danmarks Dynamite.

    Nee, zoiets heb ik niet. Heb het wel met iemand waarmee ik vroeger bevriend was, als die in mijn buurt komt krijg ik spontaan hartkloppingen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    Nee, zoiets heb ik niet. Heb het wel met iemand waarmee ik vroeger bevriend was, als die in mijn buurt komt krijg ik spontaan hartkloppingen.


    hoe komt dat , als ik dat mag vragen ?


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    (...)

    hoe komt dat , als ik dat mag vragen ?


    Hij heeft me samen met zijn zus gehackt, vertelt aan iedereen dat mijn vriend een stomme kloot-Rus is en dat hij drugs dealt (is helemaal niet zo), dat ik zwanger ben en daarbij is hij gewoon een ongelooflijke narcistische, egoïstische en zelf-ingenomen kippenneuker. Zo. Dat luchtte op :$


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Hij heeft me samen met zijn zus gehackt, vertelt aan iedereen dat mijn vriend een stomme kloot-Rus is en dat hij drugs dealt (is helemaal niet zo), dat ik zwanger ben en daarbij is hij gewoon een ongelooflijke narcistische, egoïstische en zelf-ingenomen kippenneuker. Zo. Dat luchtte op :$

    Mag ik hem slaan(cat)


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Basecca schreef:
    (...)

    Hij heeft me samen met zijn zus gehackt, vertelt aan iedereen dat mijn vriend een stomme kloot-Rus is en dat hij drugs dealt (is helemaal niet zo), dat ik zwanger ben en daarbij is hij gewoon een ongelooflijke narcistische, egoïstische en zelf-ingenomen kippenneuker. Zo. Dat luchtte op :$



    Wooow , dat is best heftig dat hij dat doet. misschien was ie wel jaloers..
    Ik snap dat het oplucht hoor ! Ik vind het al goed en aardig dat je dit met mij wil delen !


    Danmarks Dynamite.

    LWTomlinson schreef:
    (...)
    Mag ik hem slaan(cat)


    Hit him hard. In the nutsack.

    @ LouisxNiall

    Nou, hij is homo... En gewoon jaloers.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Hit him hard. In the nutsack.

    @ LouisxNiall

    Nou, hij is homo... En gewoon jaloers.


    Okayy. Ik snap het. (:
    Dat is vergeleken met mijn verhaal stukken vervelender. (als ik het goed zeg nu)


    Danmarks Dynamite.

    LouisxNiall schreef:
    (...)

    Okayy. Ik snap het. (:
    Dat is vergeleken met mijn verhaal stukken vervelender. (als ik het goed zeg nu)


    Nee hoor, ik snap dat je het vervelend vindt dat die neef bij je woont nu. Lijkt mij ook niet leuk maar mijn neven zijn 28 tot 36 dus ja...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Basecca schreef:
    (...)

    Nee hoor, ik snap dat je het vervelend vindt dat die neef bij je woont nu. Lijkt mij ook niet leuk maar mijn neven zijn 28 tot 36 dus ja...


    Okayy. hihi. Mijne is 18 denk ik ..


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind het niet fijn dat mijn moeder hier weer woont, maar daar heb ik ook redenen toe (:

    LouisxNiall schreef:
    (...)

    Okayy. hihi. Mijne is 18 denk ik ..


    Is ie echt zo vervelend dan -kan zich levendig voorstellen hoe vervelend 18-jarigen zijn-


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb een hekel aan mijn familie. Dus ik snap het.

    En Rebecca dat lijkt mij echt vreselijk kut.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Okayyy.. Dat is voor jullie ofcourse ook niet leuk.


    Danmarks Dynamite.

    Dit heb ik ook meegemaakt. Een jaar lang, daarna vonden mijn ouders dat het niet meer ging en dat hij niet meer bij ons in huis moest wonen.


    26 - 02 - '16

    Give it some time.. je went er wel aan.. denk ik.