• IK zoek nog 2 rollen dan kan ik (eindelijk) Beginnen met mijn verhaal!!

    Rollen:
    5.Bitch van de school:

    7.BF Th:Bezet!:sayXkiss



    Lieve Schaten: Hou er wel rekening me dát je het nog niet met een van de jongens hebt!je krijgt het er nog mee!!



    Wat wil ik van je weten?:



    Welke rol:



    Naam:



    bijnaam:



    leeftijd:



    Plaatje(mag scene zijn!MAAR niet té bloot!!):



    Tekstje(verplicht!Anders geen rol!):




    Ik ben genoodzaakt nu wél de eerste te pakken!Dan kan ik EINDELIJK verder!!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    IK WIL BF TOHO!! :O Info komt! ;)

    Naam: Say


    bijnaam: Heb ik niet! xD


    leeftijd: 16 (Mag je veranderen! ;))


    Plaatje(mag scene zijn!MAAR niet té bloot!!): http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg (Als het niet goed is hoor ik het wel! ;))


    Tekstje(verplicht!Anders geen rol!):

    Haii!
    Ik ben Say, 16 jaartjes gelden op de wereld gedropt. Ik heb 4 BFs, namelijk de guys van Tokio Hotel! ^^ En waag het is om ze uit te schelden voor Gay's en die shit! Want dat zijn ze niet, en ik kan het weten! (A) Ik speel gitaar, skate en schrijf liedjes. Prop me niet in een hokje want dan prop ik terug! :P
    Ik ben eigenwijs, koppig, brutaal en nieuwsgierig maar als jij lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou! ;) Ik hou super veel van muziek, en daar zijn Bill, Tom, Gustav en Georg dan weer handig voor, want zo ontmoet ik lekker veel sterren, en leer ik super veel! :D
    See Ya!
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Bf Tokio !
    Welke rol:Bf tokio ;)







    Naam: Anouk







    bijnaam: Noukiee







    leeftijd: (Maakt niet uit, wat handig is voor quizlet)







    Plaatje(mag scene zijn!MAAR niet té bloot!!):
    http://i65.photobucket.com/albums/h203/comicbase/fotoliz2.jpg






    Tekstje(verplicht!Anders geen rol!): Hee Liefjes ! Ik ben Anouk. Mirre Anouk eigenlijk maar ik wordt gewoon Anouk genoemd. En tuurlijk Noukie. Ik hou superveel van winkelen. Lekker door de winkelstraten slenteren is echt mijn ding! Voorde rest ben ik heeeel vrolijk en een enorme flapuit wat niet altijd zo handig is. Alleen échte geheimen kan ik bewaren. Ik vind muziek ook heel leuk. t Is ook mijn passie (AA) Ook ben ik best populair. Niet dat ik me zo gedraag hoor. Ik ben best vaag en raar en gek maar mensen vinden mijn leuk (H)
    Xxxxxxxx van My


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    IK WIL BF TOHO!! :O Info komt! ;)

    Naam: Say


    bijnaam: Heb ik niet! xD


    leeftijd: 16 (Mag je veranderen! ;))


    Plaatje(mag scene zijn!MAAR niet té bloot!!): http://images.starpulse.com/Photos/Previews/JoJo-db05.jpg (Als het niet goed is hoor ik het wel! ;))


    Tekstje(verplicht!Anders geen rol!):

    Haii!
    Ik ben Say, 16 jaartjes gelden op de wereld gedropt. Ik heb 4 BFs, namelijk de guys van Tokio Hotel! ^^ En waag het is om ze uit te schelden voor Gay's en die shit! Want dat zijn ze niet, en ik kan het weten! (A) Ik speel gitaar, skate en schrijf liedjes. Prop me niet in een hokje want dan prop ik terug! :P
    Ik ben eigenwijs, koppig, brutaal en nieuwsgierig maar als jij lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou! ;) Ik hou super veel van muziek, en daar zijn Bill, Tom, Gustav en Georg dan weer handig voor, want zo ontmoet ik lekker veel sterren, en leer ik super veel! :D
    See Ya!
    XxX Say


    Je hebt de rol!!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.