En nee, niet dat lied van Guus Meeuwis.
Maar laatst zag ik zo'n tekst waar onder andere instaat "Zie je die jongen waar iedereen naar toe gaat voor advies. Zelf wil hij ook advies, maar niemand kan het hem geven."
Of zoiets, enfin, daar gaat het me nu niet om.
In dat stukje tekst stond ook zoiets als "Zie je dat meisje dat daar heel hard lacht? Als ze thuis is, moet ze de hele tijd huilen."
Ik weet de tekst niet meer precies, maar zoiets was het in ieder geval, ik denk dat als jullie het topic daarover hebben gezien, dat jullie dan ook snappen wat ik bedoel.
Maar ik voel me de laatste tijd echt dat meisje. Ik moet bij toneel (als onderdeel van musical) altijd het hardst lachen van iedereen, echt dat ik tranen krijg in mijn ogen. En ik haat het echt, want ik zit nu niet lekker in mijn vel met mezelf. Ik ben gewoon de structuur in mijn leven kwijt. En ik heb echt geen idee hoe dit komt, en ik heb echt geen idee wat ik eraan kan doen.
En ik zeg het eerlijk, een paar weken terug heb ik mezelf gesneden, die paar keer waren de eerste en de enigste keren. Daar ben ik nu mee gestopt. Maar de reden waarom ik dit doe, is omdat ik dingen doe die ik niet wíl doen. En ik ga nu niet zeggen wat het is, ik heb het nog tegen niemand anders dan mezelf gezegd, en ik ben ook niet van plan het te zeggen, want ik schaam me ervoor. (En nee, het is niet zoiets als stelen of drugs. Lol nee, het is ook nog niet eens zo erg. Maar ik vind het zelf echt irritant, want mijn hersenen zien het onderbewust als een verslaving.)
En ik kan er ook niet meer tegen. Ik bedoel, dat is niet het enigste. Ik heb nu proefwerkweek, en ik doe niet eens mijn best om te leren. Ik geraakt veel te snel afgeleid door van alles.
Bovendien ben ik vrij onzeker over mijn sociaal leven. (Ook een beetje op Q.)
Maar ik vind het gewoon irritant dat ik niet naar mezelf luister. En ik ben vrij geduldig, maar nu vind ik toch echt dat ik er iets aan wil doen. En daarom maak ik dit topic.
En ik zal maar eerlijk bekennen, het is de eerste keer dat ik hier over praat.
Maar ik vroeg me gewoon af wat jullie hiervan vinden, en of jullie nog tips hebben.
En wat jullie van me vinden, gewoon hier op Q.
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ topic verplaatst door een moderator ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt