• Meestal maak ik geen reclame voor mijn verhalen, maar voor deze maak ik een uitzondering.
    Want in Together, we rule the world ben ik niet diegene die schrijft, maar zijn jullie dat.

    Het is dus de bedoeling dat er mensen hoofdstukken gaan opsturen over dingen die ze kwijt willen, of iets anders.
    Je mag ook meerdere hoofdstukken opsturen, of je stuurt er maar een op, dat is je eigen keuze.
    Op aanvraag kan ik je co-auteur maken, zodat je zelf voor de lay-out en alles zorgt.

    Wat ik zoek, zijn schrijvers en lezers.
    Dus, voel je geroepen, iedereen is welkom. (flower)

    Edit: Als je anoniem een verhaal wil posten, kan ook!

    [ bericht aangepast op 15 okt 2011 - 16:35 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gaaf idee. (: Ik neem een abo.
    En misschien schrijf ik wat. Dat weet ik nog niet.


    I can't even think straight.

    Abo! En misschien schrijf ik wat, als ik iets kwijt wil! Mooi idee. <3


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh, dit lijkt me leuk, en ook leuk om aan mee te doen!

    Maar als ik het goed begrijp maakt het niet uit waar het over gaat? (Behalve de 16+-regel.) En is het de bedoeling dat die verhalen uiteindelijk samen ook nog een geheel gaan vormen, of worden het gewoon losse flodders? En komt er ook fanfictie in?
    *springt enthousiast op en neer*


    Felix

    Uneventful schreef:
    Abo! En misschien schrijf ik wat, als ik iets kwijt wil! Mooi idee. <3


    comfort in c h a o s

    CrazyChicken schreef:
    Oh, dit lijkt me leuk, en ook leuk om aan mee te doen!

    Maar als ik het goed begrijp maakt het niet uit waar het over gaat? (Behalve de 16+-regel.) En is het de bedoeling dat die verhalen uiteindelijk samen ook nog een geheel gaan vormen, of worden het gewoon losse flodders? En komt er ook fanfictie in?
    *springt enthousiast op en neer*


    Het worden losse flodders.
    En het mag fanfictie, maar dan moet dat in de inleiding gemeld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Het worden losse flodders.
    En het mag fanfictie, maar dan moet dat in de inleiding gemeld worden.

    Oké, leuk. Ik ga erover nadenken en laat het weten als ik iets wil schrijven. (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Oké, leuk. Ik ga erover nadenken en laat het weten als ik iets wil schrijven. (:


    Merci!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Soort verzameling van allerlei stand-alones van verschillende personen hier op quizlet?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stray schreef:
    Soort verzameling van allerlei stand-alones van verschillende personen hier op quizlet?


    Ja, een soort van.
    Maar ook van verhalen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oooh, sounds nice. :3
    *neemt abo*


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Is het eigenlijk de bedoeling dat je over datgene wat je kwijt wil een stand-alone/verhaal schrijft, of je gedachten op papier beeldscherm zet?


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Is het eigenlijk de bedoeling dat je over datgene wat je kwijt wil een stand-alone/verhaal schrijft, of je gedachten op papier beeldscherm zet?


    Het mag allebei.
    Wat je zelf fijner vind.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    (...)

    Het mag allebei.
    Wat je zelf fijner vind.

    Aha, oké. :'D


    I can't even think straight.

    Wat een goed idee zeg.
    Misschien wil ik ook wel eens iets schrijven. Maar voor nu neem ik een abo.

    Uneventful schreef:
    Abo! En misschien schrijf ik wat, als ik iets kwijt wil! Mooi idee. <3


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.