• Regels, RPG.

xJe mag niet cheaten. Dus, als iemand je vastpakt en die bevestigd dat je niet los kan, dan kan je ook niet los.
    xJe móét je aan de regels houden, en als je dat niet doet dan word je persoonlijk aangesproken door mij, de admin, of door de onderadmin.
    xHet is een RPG: Ga niet één klein zinnetje, van: ‘Ja,’ zeggen, maar gewoon een hele zin, bijvoorbeeld: “‘Ja, is goed,’ zei Jantje.”
    xJe mag géén andere rollen hebben, zodra je er al maximaal 2 hebt.
    xJe mag bij een verzonnen rol GEEN hybrid (Half vampier-mens) maken, of een onsterfelijk kind.
    xEen verzonnen rol + originele rol mag NIET. Uitgezonderd Elena en Embry.
    xAls je dood bent, moet je een half uur OOC zijn. (Out Of Character). Daarna mag je weer terug in je rol, en ben je alles vergeten wat er gebeurd is.
    xJe mag GEEN achternaam van een bestaand personage.
    xEen vampier onder de 12 jaar mag niet, een weerwolf/shape-shifter onder de 11 jaar mag niet.

[MEDEDELING. Ik vind dat een RPG niet één zin is, van -"Ja" zegt hij.-. Dat is geen Rpg. Je moet in totaal ongeveer 2/3 zinnen hebben. Neem als voorbeeld, mij, Caine, Bronte, LittleTear en Leave. Vooral Caine, want zij heeft hele grote zinnen. Alsjeblieft, het staat zelfs in de regels. Overtreed die dan ook NIET.]

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 18:02 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik snap er nog niks van D: heelp mee D:

"Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

Begrepen, sirr [a]
    Ma'am bedoel ik ;d

Feel the fire, but do not succumb to it.