• Morgen viert mijn broertje zijn verjaardag en dan komt xJoellaMalik bij mij slapen. Wat gaan jullie vrijdagavond doen?


    Firm believer of all that is magic

    Leren voor de proefwerkweek.
    Of bedoel je echt avond?
    Dan heb ik musical. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Slapen, want zaterdag moet ik werken, en dan 's avonds ga ik naar vriendin, om vervolgens naar de stad te vertrekken om een nacht door te gaan halen ;D


    Alleen maar tranen van geluk

    Dan slaap ik lekker naast mijn vriendjes warme lichaam in Duitsland. <3


    Your make-up is terrible

    Zwemmen+zwemlesgeven+flikken kijken


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    Dan slaap ik lekker naast mijn vriendjes warme lichaam in Duitsland. <3

    Awh, Ik zou zeggen veel plezier

    Iris liebe koppels


    Firm believer of all that is magic

    Dan ga ik naar kunstles (:
    En daarna ga ik... tv kijken :'D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Dan ga ik languit in bed liggen slapen, om er vervolgens weer om zes uur uit te moeten om richting Turkije te gaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dan slaap ik lekker naast mijn vriendin. Helemaal tegen haar aangeknuffelt, zodat ik haar lichaamswarmte kan voelen. Heerlijk (heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Dan slaap ik lekker naast mijn vriendjes warme lichaam in Duitsland. <3

    -kust je plat-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bijkomen van een hele dag weggeweest te zijn met school. Want we komen pas weer om 20:00 terug! Maar het gaat wel leuk worden zolang die ene irritante jongen niet vlak voor me komt zitten


    Physics is awesome

    Werken :'). En daarna weet ik nog niet.. Waarschijnlijk ga ik dan naar mijn vriend (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mijn verjaardag vieren! :D

    Flinty's *O*


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wokken (:


    Destroy what destroys you.

    Morgen lekker niks doen. Zo ga ik even sporten een uurtje [a]


    It's going to be difficult, but not impossible.