• Ik ben opzoek naar een lekker recept van iets simpels wat ik vanavond zou kunnen maken. Want, ik wil voor mijn oom en tante iets maken omda tik nu al een week bij ze in huis woon, als eens soort dankbaarheid iets. Maar ik heb niet zo heel veel geld en het moet wel voor ongeveer drie personen zijn, plus een meisje van vijf die niet veel eet.
    Heeft iemand van jullie misschien een idee?

    Trouwens, het moet wel iets vegetarisch zijn, want mijn tante is vegetarisch.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 15:37 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Spaghetti met verschillende groenten erin.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kip Yamalaya.
    Gewoon zo'n pak van Honig of zo, maar zó ontzettend lekker. Of pannenkoeken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vegetarische kipburgers/visburgers/STUK NEPVLEES OK met krieltjes uit de oven en erwtjes en worteltjes en mais. -simpelste wat ik bedenken kan-(cat)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 15:42 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik maak altijd kip in zoetzure saus.
    Eh, je hebt nodig: ik denk zo'n 200 gram kip in kleine stukjes gesneden, een zakje wokgroentes en rijst. De rijst moet 13 minuten op 700 watt in de magnetron, water bij de rijst tot een vingerkootje erboven. Dan de kip koken, als dat bijna klaar is, de wokgroente even snel wokken, een pot zoetzure saus erbij en dan de kip, even door elkaar op een laag vuurtje en klaar.


    Your make-up is terrible

    Wraps. :'D


    I'd rather die than be famous.

    Lasagne van de Honig, maar dan zonder vlees en met groenten? (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Lasagne van de Honig, maar dan zonder vlees en met groenten? (:


    Jumjum, dat is superlekker! Of je haalt ff snel Burritos. Is ook superlekker: moet wel daar even op het pakje wat je allemaal nodig hebt ;)


    Deep inside, I've never felt alive

    http://nl.elle.be/Food/Recepten/Nagerechten/Cupcakes
    Echt heel lekker en simpel :9~
    (Ik gebruik datzelfde recept, dus het is oké.)


    Let the Night embrace you

    Pannenkoeken of Chili san Carne (dat is Cili con Carne zonder vlees)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Groentesoep?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Fudge, daarvoor heb je nodig: 175 gram fijngehakte noten, 300 gram chocolade, 1 blik gecondenseerde (zoete) melk en 35 gram boter. Chocolade, gecondenseerde melk en de boter laten smelten en goed doorroeren. Als laatste de noten erop strooien en klaar!

    Ook kun je rijst met courgette en tofoe maken, erg lekker.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!