• Kan iemand me uitleggen hoe het mogelijk is dat er steeds willekeurig vrienden uit mijn vriendenlijst verdwijnen? Zonder dat ik dat zelf heb gedaan, natuurlijk. Ik begin er behoorlijk geïrriteerd van te raken onderhand! :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Had ik eerst ook, maar dat was een vervelende ex die mijn wachtwoord had en iemand wilde verwijderen.
    Misschien iemand die je wachtwoord heeft?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Had ik eerst ook, maar dat was een vervelende ex die mijn wachtwoord had en iemand wilde verwijderen.
    Misschien iemand die je wachtwoord heeft?


    Niemand heeft mijn wachtwoord en degene aan wie ik het wel zou geven zouden zoiets niet doen. :')
    (+Het zijn vaak meerdere tegelijk)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2011 - 13:54 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    PrincessLuna schreef:
    (...)

    Niemand heeft mijn wachtwoord en degene aan wie ik het wel zou geven zouden zoiets niet doen. :')
    (+Het zijn vaak meerdere tegelijk)


    Je kan een mod vragen of er een ander IP tussen staat, deed ik ook.
    En anders is het wel erg raaar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je kan een mod vragen of er een ander IP tussen staat, deed ik ook.
    En anders is het wel erg raaar.


    Het kan echt geen ander zijn, plus dat het vrij regelmatig gebeurd. Ik verander mijn ww ook regelmatig, dus daarom kan het ook zeker niemand anders zijn.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    toen ik de titel van dit topic las zat ik echt zo van o.0
    Maar je bedoeld uit je vriendlijst, ik merk het niet ik heb niet echt mensen daarin staan (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Geen idee. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stray schreef:
    toen ik de titel van dit topic las zat ik echt zo van o.0
    Maar je bedoeld uit je vriendlijst, ik merk het niet ik heb niet echt mensen daarin staan (:


    Ik niet superveel, maar degene die erin staan vind ik super handig. Is een stuk overzichtelijker om te zien wie online is of niet. Ik merkte het nu eigenlijk zodra ik iemand in de online lijst zag staan die ook in mijn lijst hoort, maar er niet meer bij stond. En zo al meerdere keren eerder. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.