• Elke dag krijg ik een beetje slaap tekort en nu ben ik gewoon doodmoe. x.x Ik zeg elke keer wel tegen mezelf dat ik op tijd naar bed moet, maar er komt altijd wel iets tussen, iemand die ik moet helpen, of mezelf die ik moet helpen en dan word het later dan gepland en ik moet weer vroeg op.

    En dan heb ik ook nog last van mijn stomme allergie omdat ik gister wol aanhad, wat een idioot ben ik ook.


    Your make-up is terrible

    Dat suckt >.<
    Maar ik herken het wel, ik ga ook altijd te laat naar bed. Dan neem ik me ook voor om optijd naar boven te gaan, en ook komt er altijd iets tussen. Damn >.<
    Ik zou je graag helpen met advies, maarja zoals je hebt gelezen heb ik hetzelfde probleem, dus ik heb geen idee ;']


    Inspiration can hit you any time

    Misschien even aan jezelf denken en gewoon slapen. als jij doodmoe bent kun je anderen ook niet zo goed helpen en komt er niemand verder mee. Door jezelf te helpen help je andere ook.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Heb ik ook (no_chears) Ben deze hele week al kapot moe.


    -

    Lieverdje, als je op tijd naar bed wilt moet je dat gewoon doen. Dan ga ik ook lekker slapen, ik vind het echt niet erg hoor. Ga vanavond maar lekker op tijd slapen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ken het..

    Heb ik ook vaak last van, maar nu ik ziek ben moet ik wel vroeg naar bed. -ik heb gewoon een griepje.-

    [ bericht aangepast op 6 okt 2011 - 9:40 ]

    Ik ben ook moe ): Komt door gisteren en ik ben doodmoe door mijn rugpijn. (no_chears)


    To infinity and beyond •